Siz: Öhm öhm.
Siz: Merhaba adını bilmediğim bey ya da cinsiyetiniz her neyse.
Siz: Umarım okulunuzun eğitimleri yüzünden beliniz falan ağrımıyordur?
Siz: Nasılsınız iyisiniz umarım.
Ezogelinsiz çorba: Hayırdır?
Ezogelinsiz çorba: Bende iki gündür yazmayı bıraktın diye kurtuldum sandım.
Siz: Bence de benden kurtulmak için harika bir sebebiniz var ama bunu yapmazsınız.
Siz: Geleceği parlak ülkesine güzel şeyler katacak bir aday olduğumu düşünerekten bunu yapmazsınız diye umuyorum.
Siz: Eğer bir ağrınız falan varsa hiç çekinmeden söyleyin sizi arkadaşlara yönlendirelim. Benim teyzem doktor.
Siz: Sizin gibi yiğit cengaver aslan gibi aslan askerlerimiz kolay yetişmiyor sonuçta.
Ezogelinsiz çorba: Ne oldu birden sana?
Ezogelinsiz çorba: Senin ailede de yok yok. Polis amca, doktor teyze.
Ezogelinsiz çorba: Bir dakika.
Ezogelinsiz çorba: Haaa, sen Ezo olmadığımı anladığın için benimle bu şekilde konuşuyorsun.
Siz:
Siz: Bunu anladığımda tepkim bu oldu.
Siz: Size yalancı muamelesi yaptığım için çok üzgünüm kesinlikle buna inanın.
Ezogelinsiz çorba: +İnsan kaçakcısı, telefon kaçakcısı, insan kandırma, asker olmadığıma dair yalanlar atma, telefonumu rahatız etme
Siz:
Siz:
Siz: Bende yapmışımda yapmışım yani.Ezogelinsiz çorba: Bunu anlamanız güzel.
Siz: Tamam her neyse.
Siz: Özür dilerim.
Siz: Sıraladığınız tüm her şey için.
Ezogelinsiz çorba: İyi özürünü kabul ediyorum.
Siz: Ne yani?
Siz: Tüm bilgilerimi bulup, fotoğrafımı görükten sonra bana aşık olup beni bulmaya çalışıp evlenme teklifi etmiyecek misiniz?
Ezogelinsiz çorba: Ne?
Siz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet Çiçeği/Texting
RastgeleLise öğrencisi kız ve kara harp okulu öğrencisi çocuk. "Acılarını anlatmana dayanabilirim ama acını sarmaya dayanamam cennet çiçeği." 161024