ᬊ᭄20⇝A gift from him

1K 278 82
                                    

هدیه ای از طرف او

🎼~Je te laisserai des mots - Patrick Watson

_ یونگی پشت دره
لیسا طوری که انگار این يک خبر تکراری و روتین واره، کاملا عادی گفت و جیمین چشم غره ای نثارِ یونگیِ پشت در کرد.

_ باز کنم؟
_ نه. بزار اونقدر اون پشت بمونه تا یخ بزنه!
لیسا سری تکون داد و سمت آشپزخانه رفت. قرار نبود بخاطر منت کشی کنت یونگی ناهارشون بسوزه.

بار دیگه در کوبیده شد. جیمین چشمی چرخاند قلمو رو روی بوم به حرکت در آورد.
بعد از دقایقی، بار دیگه در به صدا در اومد و اینبار صدایی آشنا گفت:
_ منم جک!

جیمین جهشی کرد و در رو به سرعت باز کرد. جک لبخندی بهش زد و جعبه بین دست هاش رو به طرف جیمین گرفت.
_ این چیه؟
_ از طرف اونه. برای معذرت خواهی
_ بهش پس بده!
_ لطفا جیمین. این سومین هدیه ای که پس میفرستی

با تردید نگاهی به جعبه پاپیون خورده شده، کرد و با اکراه از جک گرفتش.
_ نمیای داخل؟
_ نه دیگه میرم.
_ ولی-
_ ماموریت ام رو انجام دادم. فعلا

لبه کلاهش رو برای پسرک پایین کشید و دور شد. جیمین در رو بست و جعبه رو به اتاقش برد.

با هیجانی زیر پوستی روی تخت نشست و ربانِ صورتی رنگ رو کشید و پاپیون باز شد.
درِ جعبه رو برداشت و با یک جفت کفشِ عروسکیِ دخترونه روبه رو شد.

چندباری پلک زد و با احتیاط یک لنگه از کفش رو بالا گرفت و با مردمک های براقش، بهش زل زد.

خیلی زیبا بود!

پاشینه بلندش و اون پامیون های توری که روی کفشِ سفید رنگ قرار داشت، دل جیمین رو برده بود.

_ خوش سلیقه ست
لیسا با پوزخند گفت و جیمین با صورتی که رو به سرخی میرفت، نگاهش رو دزدید.
_ مثل اینکه خیلی دوستش داره بانو. یک هفته ست داره پاشینه در مون رو از جا میکنه!
لیسا بی صدا خندید و دور شد. جیمین با خجالت، چشمی براش چرخاند و کفش رو روی زمین گذاشت.

پاش رو آهسته واردش کرد و به طرز عجیبی کفش قالب پاش بود.
لنگه دیگه هم پاش کرد و با ذوق جلوی آینه رفت. به پاهاش حالت داد و توی آینه ژست گرفت.

لبش رو گزید تا لبخندش رو کنترل کنه.
با یه هدیه داشت سریع نرم میشد!

اخمی کرد تا نشون بده هنوزم عصبانی و دلخوره، ولی همین که چشمش به کفش های توی پاهاش افتاد، بار دیگه لبخند زد...

🌼🌼🌼🌼🌼🌼

بلو رایتر💙🦋
یه جوری جیمینِ این فیکم مظلوم و گودو عه که دلم میخواد براش اشک شم....

جیمین این فیک دست یونگیِ لاو می بی افته فکر کنم توله الفام دیابت بگیره🚬

هوهو👇⭐

Who is she? [Yoonmin]~|completed Donde viven las historias. Descúbrelo ahora