**LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN!
ŞİMDİ HECATON DENİLEN KİŞİ ASLINDA BİR UZAYLI MELODİ VE BAHZAT DA ÖYLE. TANER İSE BİR İNSAN. İHANET ETTİĞİ İÇİN YANLARINDA. UZAYLILARIN HEPSİ FARKLI KILANLARDAN BUNU ZATEN OKUDUKÇA GÖRECEKSİNİZ.
BİŞEY DAHA KARANLIK HECATONUN DİĞER ADI.LÜTFEN ANLAMIŞ OLUN OKUDUKÇA ANLAYACAKSINIZ SADECE TANITIM GİBİ DÜŞÜNÜN ÖN BİLGİLENDİRME!
Benimle gel birlikte Gökyüzüne ait olalım.
Karanlık herkese karanlık! Yalnız değilsin belki de hiç yalnız olmadın olamadın değil mi?..
*****
Taner ile kadın önden yürüyorlardı bundan nefret ediyorum!
Nasıl kabul ettiğimi hatırlamıyorum o kadın bana ne yapıyor anlamıyorum. Anlayamıyorum!
Gözlerine baktığım an ne derse kabulüm gibi geliyor ne söylerse anlamlı geliyor ne cevap verecek olsa her daim haklı oluyor sanki.
Bana ne oluyor?
Önümde sırıtarak çocuk edasıyla zıplayan iki ahmaka baktım fazla uyumlulardı.
Adana yemeye gidiyorduk.
Tanerin saçmalıklarına alışıktım ama bu kadının aklı başında davranmasını isterdim yani beklerdim işte.
Ama hayır o da taner gibi deliydi.
Zihnimde Tanerin sesini duymamla gözlerimi bıkkınlıkla ona çevirdim.
Bu adamdan nefret ediyorum!
'Çabuk ol tembel şirin gargamel peşimizde! Koş hadi koş koş sende koş Balkız! '
Balkız dedikten sonra yanında ki kadını sertçe dürttü. Kadın dengesini kaybetti neredeyse yere düşüyordu ki sonunda dengesini sağlayabildi.
Balkız mı? Ahh evet Kadından bahsediyordu.
Elbette peşimizde kimse yoktu deliydi işte deli!
Kadın anlamaz mavilerini tanere çevirdi hadi açıkla dercesine.
Taner cahiller diye homurdanarak yürümeye devam etti.
Bence şirinleri yada Balkızı bilen hiç kimse yoktu bu yine Tanerin kurgusuydu.
Kebapçıya geldiğimizde garsonlardan biri neredeyse yere kapaklanacaktı ellinde tuttuğu tepsi yere düştüğünde şok içerisinde çevresine baktı.
Bu bir kadındı.
Çevresinde ki alaycı ve şaşkın gözlere özürler sıralarken fazla masum görünüyordu.
İnsanlar masum olmamalılardı masumiyet kavramını asla hak etmiyorlardı. Onlar fazla bencildi.
Garsonun Gözü tanere değdi gözlerini kocaman açarak bu tarafa doğru yürüdü.
Fazla şaşırmış görünüyordu yeşil gözleri kocaman ağzı ise açıktı.
Tam Tanerin önünde durduğunda melodi ona boş gözlerle bakıyordu bir kaç saniye sonra ise alayla Bu kadının gözleri değişkendi.
Taner ne olduğunu anlayamadan kadın tanere hırsla tokat attı.
Kadının elli fazla ağır olmalı ki Tanerin yüzünde kadının elinin şekli belirdi yüzü kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...