@medineme hitafen onu seviyorum hemde fazlasıyla polis hafızım benim. Değerlimsin Balkız. 💙💙
Başlayalım okurlarım keyifli okumalar yorum yapmayı unutmayın lütfen yorumlarınız beni çoooookkkk mutlu ediyor.
Kötü haber ise haala onlara acı vermesi!
Bitti meleğimin benim için sakladığı zaman bitti.
Ve artık beni görüyor yansımamı değil beni. Geçmişi değil şimdiyi görüyor.
Gözlerim onunla buluşamamıştı bile çünkü korkağın tekiydi gözlerime bakmak onu korkutuyor.
Neden mi? Bilmiyorum! Hayır tesir altında kaldığı için değil. Nedeni bu kadar basit olamaz.
Başımı iki yana salladım. Bu saçma düşüncelerden biran önce uzaklaşmalıyım.
Ahh melodi sana ne oluyor? Neden böyle davranıyorsun annenin nefesini dahi ona ait sandın.
Kızım iyi misin sen?!Sanırım dinlenmeye ihtiyacım var.
Hemde fazlasıyla.
Çok fazla!
Peki annemin nefesinin ağzımda ne işi vardı?Bu kadının hiçbirşeyi normal değildi ki bilerek yapmış olmalı.
Onu karanlık zannettiğimin umarım farkına varmaz yoksa oyuncağı olurdum her daim sırıtarak izlerdi beni.
Annem kaybolmayı istemem gerektiğini söyledi zira ona yalnızca kaybolanlar giderdi.
Anneme gitmeliyim onu görmeliyim!
Onunla olmalıyım.
Napıyordum ki ben?
Behzat benim gölgem ancak taner ile Hecaton benim hiçbirşeyim. O halde neden onlarla kalmıştım?
Bunu onlara değer verdiğimden yaptığımı sanmıyorum.
Hecaton dan nefret ediyorum o zaman ona değer vermemiş oluyorum. Zira biz Heipritlerin duyguları nefret ve değer ile sınırlıdır.
Aklıma hamile kadın geldi. Ayşe yani Necmettin için savaşmalıydım. Ona zarar vermiştim.
Aklına Ayşe gelinceHecaton a baktığının farkında olmayan melodinin gözleri dolmuştu. Hecaton ise yeri izliyordu. Az önce yaşananlar onu etkilemişti.
Melodi Hecatona doğru bir adım attı.
Gözleri dolu doluydu insanlara değer verirdi.
Aklına necmettinin kan içerisinde kalmış başı gelmişti.
Tepsiyi defalarca kafasına vurduğu an geldi.
Kadının gözlerinde gördüğü hayal kırıklığıydı.
En çok canını yakan da buydu.
O kadın...
Kadın masumdu...
Ama en çok canı yanan oydu.
Bakışları sertleşti adımlarını daha sağlam basıyordu artık Melodi.
Bir adım daha attı.
Ve bir adım daha karanlığın tam karşısındaydı.
Karanlık ise başını kaldırıp ona bakmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...