Keyifli okumalar sevgilerimle.
Bismillahirahmanirahim.********
" Napıyorsun? "diye sordu yoğun bakışlardan rahatsız olan kadın.
Adam, kadının sorusuna ağır ağır yumuşacık içleri ısıtan bir tebessümle, sıcacık sesiyle karşılık verdi.
" Kapılıyorum,"diye mırıldandı.
Kadının bakışları değişti anlamamıştı." Efendim? "sorusuyla daha büyük gülümsedi.
" Kapılıp gidiyorum sana Bernam... "Kadın kaşlarını çatarak baktı ona.
Sarı saçları savrulurken adam onu izledi mavi papatyası çok güzeldi.
Rabbim kusursuz yaratmıştı onu hem huyları da güzeldi anacığı da sevecekti onu.
Biliyordu, hissediyordu bunu...
Sevecekti anacığı bildiği halde sordu adam kadının ona aşkla baktığını sanıyor utanç tüm bedenini esir alıyordu.
Bu yüzden susmak yerine konuştu.
Konuşunca daha fazla utanmasına rağmen sevdinin sesini duymak istedi. "Bernam anama götürsem inek sağarsın demi?" sorusuyla kadın afalladı.
Ama anlayışla gülümsedi.
Neşeyle başını salladı.
Ondan nefret ediyordu, bunu ona defalarca haykırmıştı ama bu yüzsüz adam her seferinde ona yeniden geliyordu.
Bıkmıştı artık, o an aklına delice Bi fikir sokuluvermişti.
Biraz eğlenebilirdi.
"Davşan da var mi taner?" muzip çıkan sesi adamın utançla bakışlarını kaçırmasına neden oldu.
Yeri izleyerek cevapladı sevdiğinin sorusunu, ne çok seviyordu onu bu deli gönlü nasıl da gümbür gümbürdü.
O güzel sesi...
Kalp atışlarını hızlandırıyor mutluluk yüzünde beliriveriyordu.
"Paşam var." fısıltısını duymasına rağmen adama rahat vermeye niyeti olmayan kadın ona doğru adımladı.
"Duyamadım." diye fısıldadı sesinin tınısında özlem vardı.
Bu derin özlem adamı darmaduman etti.
Davul zurna az kalırdı kalp atışlarının yanında.
Ellini göğsüne götürdü adam. "Yaklaşma papatyam yüreğim kokuna dayanmıyor." Acıyla söylediği sözler kadının arsızca sırıtmasına neden oldu.
Ona dokunmak istiyor ancak yaklaşamıyordu bu deli.
Nasıl sevmişti bu Allah aşkına?
İnsan sevdiği insanı uzaklaştırmak ister miydi hiç?
Yada kokusunu içine çekmekten korkar mıydı?
Bir şey kesindi bu adam hastaydı...
Ruhu hastaydı.
Ona yaklaşmak istemememisini hep garipseyen kadın düşüncelerini bi çırpıda döktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...