@Emineciğim çok özür dilerim soy adını unutmuş bulunuyorum nasıl arkadaşım ben ya? Her neyse nasılsın jimin aşığı yada bts mi desem bilemedim şimdi.
Emine ya çok seviyorum kızım seni!
Pekala üzgünüm kaba konuştum kızım falan olmadı yakışmadı ağzıma hep şu kehribarın yüzünden...
Doğum gününü kutladığımız günü hatırlıyor musun şekerparem?
Sana özel yapmıştım evet herkes bilir benim şeker parem harika (Her defasında dışı yanıyor içi pişmiyor nasıl oluyorsa.)
Minnoşum ya yinede yedin ya Bi tanesin sen. Peki senin tariflerine ne demeli hamarat arkadaşım benim senin sayende gün görüyorum. 😁Seni gösterdiğimden daha fazla seviyorum. 🥹💖Hadi bakalım hayırlısı diyelim Başlayalım bismillahirahmanirahim. Keyifli okumalar minoşlar. ✿
Asil ise düz bakışlarla yeri seyrediyordu.
Kadın ona cevap vermeye dahi tennezül etmemişti.
Kırgınlığını gizlemeye çalışarak boğuk çıkan sesiyle "Cevap vermeyecek misin?" dedi.
Onun için birşeyler yapmaya çalışıyordu.
Ona bakmadan, güzel gözlerine dalmadan, ona dokunmadan yapmaya çalışıyordu.
Peki neden kadının cevap vermemesi yüreğini titretti?
Çok mu zoruna gitmişti?
Fazlasıyla alınmıştı belliki bu tavıra.
Kehribarın elinde olmadan gözünden bir damla yaş aktı.
Hızlıca yaşı sildi.
Gözlerine bakmaması sinirlerini bozmuştu.
Ama buna rağmen Burukça gülümsedi. "Kalbim üşüyor, bedenim titriyor, içim yanıyor. " dedi hevesle.
Belki yardımcı olabilirdi ona, belki çare bulabilirdi kalbindeki yaralarına.
Asil ise kırgınca yavaş yavaş başını salladı. "Umarım kocan çabuk gelir." dedi yalnızca.
İçinden tamamladı.'umarım kocan çabuk gelir, yüreğini ısıtır... Sana sarılır bedenini sarar, dertlerine derman olur. Sana dokunur, yüreğinin derinliklerine dokunur seni iyileştirir.' O yapamazdı.
Başkasına ait bir kadına dokunamazdı.
Kehribar asilin sözlerine donup kaldı.
Hiçbir şey söyleyemedi, içinde derin dalgalar vardı.
Adeta hoyrat bir deniz.
Ağzını açıp tek kelime edemedi.
Nutku tutulmuştu adeta.
Konuşamıyor kendini anlatamıyordu ona oysa buraya gözlerinin içine bakarak 'Gözlerin tüm bu çirkinliğin içinde temiz kalmayı başarmış tek şey. Senin gözlerin dünyadaki çirkinliklere rağmen tertemiz bir gökyüzü gibi.' demek istemişti.
Ona içindeki karmaşayı anlatacak, belki kollarının arasına girerek ısınacaktı.
Kendine itiraf etmekten çekinsede asil ona sarılsın çok isterdi.
Onu sarıp sarmalasın kulağına eğilerek her şeyin düzeleceği yalanını söylesin isterdi.
Ama o...
Bitkin düşmüştü, bitap düşmüştü titremekten.
Başını ağır ağır salladı o da asilin yaptığı gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...