Multimedyada Ulaş, Tres ve Gökalp hikayede geçen şarkıları arka fonda dinlemenizi tavsiye ederim ;)
Son duyduğum kelimeden sonra Göksel hala kendime gelememiştim. Ne yapsamda ne etsemde kurtulamadığım tek düşmanımdı. Hayatımı karartan kişiydi. Leylanın sesiyle kendime geldim. "Canım iyi misin?" Cevap vermemi beklemeden sorduğu sorunun saçmalığını farketmiş olmalı ki sustu. İstinye Park ın önüne geldiğimizde durduk. Kızlar alışverişe gelmişlerdi anlaşılan.
Alıp başımı uzaklara gidip bir süre kafa dağıtmak istiyordum. Eski günleri ve o lanet kişiyi (Göksel) hatırlamak istemiyordum. Ama yarın cumartesi akşam üstüne kadar üstten derslerim var ve pazara kadar sabretmem gerekicekti. Pazar sabahtan üstten aldığım dersleri halledip sonrada her zamanki gibi Nazlı, Leyla ve Alpi yle (sanki her gün birlikte değilmişiz gibi) bütün gün birlikte çılgın aktiviteler yapıyorduk.
Pazar günleri bizim günümüzdü. Arabaya binip aklımıza neresi gelirse gidiyorduk. Sırf Adana kebap yemek için bir pazar Adana ya uçakla gittiğimiz bile olmuştu. Hatta sırf değişik bir yerde denize girmek için Fethiye Ölüdeniz e gitmemiz.. ve biton çılgınca şey :) Yüzümde bir tebessüm oluştu farketmeden ne kadar güzel dostlar edinmiştim hepsi ailem olmuştu.
Leyla nın tepkisiyle kendime geldim. "Tres iyi misin demin yüzünden düşen bin parçaydı şimdi gülüyorsun? Hadi hadi kalk kızları yolcu edelim ayıp olucak." Başımla onayladım. Arabadan indik. Kızların Alpi nin saçma esprilerine güldüğünü görünce keyfim yerine geldi. Hep birlikte kızları uğurlamak için buluştuk.
Fatma "Valla baştan diyim Başak ben kolay beğenmem." hepimiz Fatmaya gülmeye başladık. Başak "Teşekkürler Alperen bizi bıraktığın için ve sanada çok çok teşekkürler Tres cim sizde bizimle takılmak isterseniz bekleriz" demesiyle Alpi nin "Yok henüz o kadar kafayı sıyırmadım teşekkürler ben kaçtım." diyip arabaya binmesiyle hepimizi gülme krizi tutmuştu. Leyla "teşekkürler kızlar tanıştığımıza da çok memnun oldum. Ama 2 saat sonra mesaim başlar." diyip bana baktı.
"Aslında ben size katılabilirim benimde alcaklarım vardı." dememle Leyla bana şok olmuş biçimde baktı. Çünkü beni hiç alışverişe çıkarken görmemişlerdi. Görmemeleride normaldi. Her meslekte olduğu gibi bende işimde bir numara olduğum için bir sürü sponsorum vardı. Genelde bişey almak istersem eve özel olarak yollanırdı. Dünya markaları resmen işte giydiğim kıyafetlere sponsor olmak için yarışıyordu. Gucci, LV, Roberto Cavali, Adidas, Nike, Tommy, Victoria Secret vb. Onlar için harika bir tanıtım yüzüydüm. Hem başarılı hem güzel hemde ilgi çekici..
"Leyla sen Alpi yle git akşam görüşürüz." Leyla şok olmuş biçimde dediklerimi yapıyordu. "Eee ne duruyoruz o zaman alışveriş başlasın." Başağın sesiyle içeri girdik.
Ne kadar mağaza gezdik hatırlamıyordum. Ama uzun süredir alışverişe çıkmayan biri olarak gerçekten özlemişim. Hem kısa bir sürede olsa Göksel pisliğini düşünmemiştim. Kızları okula bırakmak için yola çıktık. "eee kızlar kim ne aldı şimdi" dememle Başak kahkahayı patlattı. "Ne almadık desen daha doğru olcak" diyince Fatma Başağa bozuk atar gibi "Kendi adınıza konuşun" demesiyle gülmekten gözlerimizden yaş gelmişti.
Başakla ben biton elbise, ayakkabı, pantolon, gömlek almışken takıntılı arkadaşımız Fatma sadece bir gömlek beğenip almıştı. Hayır biton mağaza biton seçenek hiç mi bişey beğenememişti. Gerçekten bizim tersimiz biriydi ama onu böyle seviyorduk. Kızlarla son ses müzik dinleyerek aynı zamanda eşlik ederekte okula geldik. İkiside bana sarılıp kocaman kocaman öpüp güle güle okula girdiler.
Birilerini mutlu görmek beni de mutlu ediyordu. Bu kızlarla belki ilerde Leyla ve Nazlı gibi olabiliriz diye düşünmeden edemedim. Hızla arabayı sürmeye başladım. Artık iş vaktiydi. Bugün okulada gitmiştim kendime de vakit ayırmıştım artık iş zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AJAN (Askıda)
ActionMerkezin en iyi ajanı olmak nasıl mı? Sanırım bu karışık hangi gözlüğümü takıp baktığıma göre değişir. Ama bildiğim bişey varsa yaşadıklarım beni savaşçı yaptı. Ben bir savaşçıysam intikamımı alıcam. Ama herkesin unuttuğu birşey var intikam aceleye...