44.Bölüm

2.5K 113 109
                                    

23 Sayfalık Yeni Bölüm İyi Okumalar ;) :)

"Caner Rafael'in oğluymuş ve Rafael bu akşam ölmüş. Yerine Caner geçicek ve biliyorsun Rafael in çok sayıda müttefiği var ve sana karşı bir saldırı olcağını düşünüyoruz."

Duyduklarım karşısında beni gülme krizi tutmuştu. Herkes bana deli gibi bakarken zar zor nefes alıyordum.

"Hadi ama bana Caner ne yapabilir ki müsadenizle ben yatıcam gerçekten çok yorgunum. Bence sizde hiç boşuna beni beklemeyin."

Söylediğime biraz bozulmuş gibilerdi. Ama umursamadım. Caner le olan gizli ittifakımı gerekli kişilere zaten söyliycektim. Odama geçtiğim de Gökalp odaya girdi.

"Planlamışsın. Kesinlikle bir planın var yoksa bu kadar rahat olmazdın."

"Alpi, Mehmet babam, Başak, Leyla ve Nazlı kalsın diğerlerini yolla anlatırım. Sonra gerçekten uyumam lazım."

Gökalp odadan çıktığında telefonum çalmaya başlamıştı. Arayan Caner di.

"Efendim."

"Şey Tres olanları duymuşsundur. Bundan sonra benim hayatım karşısında sana gerekli bilgileri aktarıcam. Güvenini boşa çıkarmıycam."

"Valla güven konusundaki hassasiyetimi biliyorsun. İntikam benim işim gerisi sana kalmış."

"Tamam senin için rahat olsun."

Telefonu kapattıktan sonra bizim kalan ekibe baktım. Diğerleri gitmişti.

"Açıklıyorum Caner le anlaşma yaptım. Onu öldürmemem karşılığında bana bilgi uçurucak. Gizli ittifak diyebiliriz."

Başak "Nasıl ona bu kadar güvenebiliyorsun?"

"Güvendiğimi kim söyledi. Sadece yapıcağı tek yanlış intikam kankimle ziyaretine sebep olur."

Ufak bir sohbetin ardından derin bir uykuya dalmıştım. Verdiğim kilo ve yoğun tempo artık beni daha çok yoruyordu. Vücudum ağrıyor ve daha fazla uyumak istiyordum. Ama yapmam gerekenler şuan için buna engeldi.

Sabah uyandığımda neredeyse okula geç kaldığımı fark ettim. Daha çok sabah saatlerine derslerimi koydurtmuştum. Böylece akşamları görevlere gidebiliyordum. Gökalp gece acil bir toplantısı çıktığı için evde değildi. Bende hızla giyinip okula doğru gitmeye başladım.

Okula geldiğimde Çiğdem hemşire bana bir damaryolu açıp serumu taktı. Ardından gitti. Bende kolumda asılı serum, serumun asılı olduğu serum askısıyla başladım ders anlatmaya.

3 Hafta Sonra

Serumlar o kadar etkili olmuştu ki her gece eskisi gibi görevlere aktif olarak katılmaya başlamıştım. Kilo alma konusunda da oldukça iyiydim. Giderek şişmanlıyordum. Bu duruma çevremdeki herkes sevinmişti. Kanseri atlattıcağıma inanmaya başlamışlardı. Aslında haklıda sayılırlardı kan değerlerim giderek düzelmiş ve göğüsümdeki kitleler büyümeyi bırakmıştı. Doktor Cantuğ bey ve onkoloğum bunun mümkün olabileceğini bebekten geçen kök hücrelerin yenilenmeye yol açabileceğinden bahsetmişlerdi. Henüz kesin olmasada hastalığım geçmesede ilerlemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AJAN (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin