31.Bölüm

3.8K 190 23
                                    

Tres in Gözünden

Love me like you do şarkısıyla kızlarla birlikte çıkış yapmıştık. Ben şarkıyı söylerken kızlarda bana eşlik ediyordu. Adete sahnede birer melek gibi süzülüyorduk. Gökalp gözlerini ayırmaksızın bana bakıyordu. Bakışlarındaki duyguyu ilk defa hissedememiştim. Öfkemiydi, şaşkınlık mı yoksa hayranlık mı emin değilim...

Gözlerimi boşluğa odaklayarak şarkıyı söyleyip dans ediyordum. Ama karşımda Gökalp varken bu çokta kolay olmuyordu. İkinci şarkıyıda söyledikten sonra son ve herkesi şaşırtıcak şarkıya gelmişti. Hızla kostümleri değiştirdikten sonra arka fonda Lady Gaga - Poker Face melodisi çalmaya başlamıştı. Bende oldukça sert bir şekilde yürüyerek sahnede yerimi aldım. Kızlar bana eşlik ederken şarkı söyleyip dans ediyorduk. Ama kimsenin hatta kızların bile bilmediği bir süprizim vardı. Biz dans ederken arkadan 3 yakışıklı bize eşlik etmek için sahneye yürümeye başladığında herkes deli gibi bizi alkışlıyordu.

Gelenler tabii kide Caner, Serhat ve Tuna ydı. Onlarla gizliden anlaşmıştım ve show a dahil etmiştim. Onlarda kendi reklamları için bu teklifimi kabul etmişlerdi. Bana Caner eşlik ederken Başağa Tuna ve Leylaya sevgilisi Serhat eşlik ediyordu. Kızlar başta bana bakış atsalarda sonrası tamamiyle doğaçlama eserimizdi ve herkes büyük bir ilgiyle bizi izliyordu. Madem yüksek miktarda para alıcaktım. Tres farkını ortaya koymalıydım ve öylede oldu. Altlarında kot üstlerinde önü açık gömlekle çıkan yakışıklı arkadaşlarımda büyük ilgi topladı.

Bakışlarımı Gökalp e çevirdiğimde o anlamlandıramadığım bakışı devam ediyordu. Ama Mehmet baba ayağa kalkmış bizi alkışlıyordu. Şarkı bittiğinde Gökalp in gönlünü almak için öpücük yapıp ona yolladım. Bütün bakışlar Gökalp e çevrilken onun yüzünde saliselik bir tebessüm oluştu. Ardından yeniden o ciddi maskesini yüzüne taktı.

Sahneden arkadaki odamıza gittiğimizde kızlarla iyi bir iş çıkardığımız için sevinçle birbirimize sarıldık. Kapı hızla açıldı ve içeri Gökalp girdi ve ben daha ne olduğunu anlamadan bana sarılıp dudaklarımı esir aldı. Ben daha şok atlatamadan Başak "Biz dışardayız." diyip Leyla ile birlikte dışarı çıktı.

Gökalp etraftaki hiçbir şeyi umursamadan makyaj malzemelerinin olduğu masaya yaklaştırdı bu sırada dudaklarım üstündeki hükmü devam ediyordu. Makyaj malzemelerini eliyle kenara itti ve beni masaya oturtup bacaklarımın arasına geçti. Hala beni delicesine öpüyordu. Bense ne yapmam gerektiği konusunda çok bir şeye sahip olmadığım için beceriksizce ona karşılık veriyordum. Elleriyle bacaklarımı kavrarken istemsizce ağzımdan hafif bir inleme çıktı. Gökalp hızlı hızlı nefes alırken öpüşmeyi bırakıp alnını alnıma dayadı. İkimizde nefes alıp verişlerimizin normale dönmesini bekliyorduk. "Sen nasıl bir şeysin beni deli ediyorsun! Bir daha sakın bu şekilde seni show yaparken görmiycem. Yoksa vericeğim cezaya katlanmak zorunda kalırsın." dedi. Odayı terk ederken sudan çıkmış balık gibi arkasından ona bakmakla meşguldüm.

Kızlar odaya girdiklerinde hala üzerimdeki şaşkınlığı atamamıştım. Gökalp beni öpmüştü hemde bu normal bir öpüşmeden fazlaydı. Sanki içimi kavuran bir ateş vardı. Başakla Leyla kıkırdarken masadan indim ve kendime gelmeye çalıştım. Leyla daha fazla dayanamayıp "Aaay Tres çok romantiksiniz ." dediğinde utançtan kızardığıma emindim. "Kızlar sizden başka kimse bilmiycek bu durumu en fazla Nazlı öğrenebilir." dediğimde ikiside kıkırdayarak dediğimi onayladılar.

Üzerimizdekileri çıkarıp hepimiz kot ve badilerimizi giydiğimizde kapı tıklandı. Gelen Marie hanımdı. Elinde üç adet kağıtla gelmişti. İkisini kızlara birinide bana uzattı. "Hesabınıza anlaştığımız gibi paralar yatırıldı. Ayrıca melekler gibiydiniz büyüleyici herkes showunuzu oldukça beğendi. Umarım seneyede sizi istemezler yoksa şirket olarak batarız." diyerek espri yaptığında kızlarla güldük. Teşekkür edip hepimiz eve gitmek üzere arabalarımızın bulunduğu otoparka ilerledik.

AJAN (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin