Aidan, si dal dlouhou a horkou sprchu, a po té, si oblékl svoje černé, pyžamové kalhoty. Byl zvyklí spát nahý, ale nezdálo se mu to vhodné. Měl strach, že by ji mohl vyplašit.
Lehl si do své postele, vedle spící dívky a pozoroval její obličej. Zpod deky jí vykukovala jenom hlava a pravidelně oddychovala.
Lehce se dotkl jejího čela. Už se mu nezdála tak vařící. To vědomí, ho trochu uklidnilo.
Měl chuť, si ji přivinout do náručí, a pevně jí svírat až do rána. Byl to zvláštní pocit, který ještě nikdy nepocítil.
Ležel vedle nádherné dívky, která mu evidentně nebyla fuk, a on ani nepřemýšlel o tom, že by si ji mohl vzít. Ještě nikdy se mu nestalo, aby usínal vedle nějaké ženy, pakliže by po ní nechtěl sex.
A nyní? Jediné na co dokázal myslet, aby byla v pořádku. A aby až se uzdraví, s ním konečně přestala bojovat.
Nyní, když ji už měl ve svém pokoji, si uvědomil, že si nepřeje nic jiného, než to, aby zde zůstala. Patřila sem. K němu. Cítil to tak jasně, jako nic na světě.
Nedokázal to nijak vysvětlit sám sobě, ale pocit, který měl, byl neopakovatelný. Zvláštní a neznámí. A tak nádherný. Však najednou se mu zdálo, jako kdyby prázdnota, kterou měl v duši, se konečně zacelila.
Ani nevěděl, jak usnul.
Venku již se pomalu rozednívalo, a Samantha rozespale otevřela oči. Ležela na posteli, zabalená do bílého prostěradla a zachumlaná do deky. A vedle ní, ležel on.
Polkla a zamrkala, když její oči, zavadily o jeho nahou hruď. Ještě nikdy, nebyla tak blízko nějakému muži, a ještě k tomu polonahému.
Několikrát se zhluboka nadechla. Zdálo se jí, že začíná panikařit, ale nemohla se ani hnout.
Dívala se na jeho pravidelně se zvedající hrudník, a nedokázala od něj odtrhnout svůj zrak. Jako muž, byl vskutku krásný. Ale představa, že se nachází v posteli, samotného bosse Casa Mio Onore, jí naháněla hrůzu.
Slyšela o něm hodně. A hodně historek, i dosti peprných, jí vyprávěli její bratři. I když někdy měla pocit, že jako muži, mluvili spíše obdivně tam, kde ona se s hrůzou otřásla.
Slyšela o jeho moci. Nedotčenosti. Síle a vlivu. O jeho aroganci a domýšlivosti. Ale hlavně slyšela o jeho postelových aférách. Někdy si říkala, že žena, která před ním neutekla na strom, neměla šanci. A teď tu leží v jeho posteli. Srdce se jí rozbušilo jako o závod.
Uplynulé dny, měla jako v mlze. Jen jakoby nepatrné útržky, skládající se v mozaiku, ji probleskovali hlavou.
„Dobré ráno," ozvalo se najednou, až sebou trhla. Jeho modré oči, si ji měřily pohledem, „už je ti lépe?" usmál se a posadil se.
Samantha doširoka otevřela oči. Jeho mužný a vypracovaný hrudník, v jejím zorném poli ji rozptyloval.
„A..., ano," vykoktala, snažíc se dívat jiným směrem, „můžu..., můžu se jistě vrátit..."
„Nepřichází v úvahu!" přerušil ji a zamračil se, „ještě večer, jsi sálala jak rozpálená kamna. Nehneš se z postele, dokud ti nedovolím! Dokud nebudeš zcela v pořádku, zůstaneš zde!"
ČTEŠ
ĎÁBEL S DUŠÍ ANDĚLA
Storie d'amoreAidan Kane Ainsworth. Nejbohatší a nejvlivnější muž ve státě. Boss mafie Casa Mio Onore. Má všechno. Vliv. Peníze. Moc. Postavení. Není člověka, který by se ho neobával. Není nic, co by nemohl mít. Ženy před ním padají na kolena. Jen jedna, se ale...