„Věříš mi, Samantho ?" zašeptal Aidan, a zadíval se na ní trochu zoufalým pohledem.
Samantha zalapala po dechu. Sklouzla zrakem ke dveřím ve stěně, a pak k jeho tváři.
Jeho nevinný výraz, plný očekávání. Něha v jeho očích a naprostá bezelstnost, se kterou se k ní choval, ji utvrdila v tom, že ano. Věřila mu. Každičké slovo.
Věděla, že by ji nikdy nelhal. A byla si i jistá, že by nikdy neudělal nic, proti její vůli. Sama byla překvapena z obratu jejího smýšlení o něm. Však byli doby, kdy jeho pouhé jméno, v ní vyvolávalo husí kůži.
A nyní? Dala mu dobrovolně svoje panenství. Souhlasila s tím, že se stane jeho milenkou. A teď dokonce s bušícím srdcem, a velkou zvědavostí, toužila spatřit, co se skrývá v oné místnosti.
„Věřím ti, Aidane." Vydechla a sklopila zrak.
Styděla se sama před sebou, a vlastně ani nevěděla proč. Byla sice nezkušená, ale trochu tušila, co by se tam mohlo skrývat. Zkazky o jeho dominanci, a jeho sexuálních hrátkách, které její bratři dávali mnohdy k dobru, znala z paměti.
„Dobře," řekl Aidan a pohladil ji po tváři, „tedy pojď. Něco ti ukážu." Vzal ji za ruku, a když zaváhala, jemně ji stiskl.
Zaváhala, ale spíše studem, ze své nahoty. Možná, i ona představa, co se tam skrývá, vyvolávala v ní nesmělost.
„Andílku," cvrnknul ji do nosu, „přede mnou se nemusíš stydět. Tady jsi nyní doma. Zde..., u mě. A já bych chtěl, abys přede mnou neměla žádné zábrany. Ani já je nemám." Postavil se, a jeho oči zajiskřily.
Samantin zrak, znovu sklouzl k jeho rozkroku.
„Bože! Jak miluji tu tvou plachost a nesmělost." Zasmál se zhluboka, když si všiml jejího pohledu.
Vzal ji za ruku, a odvedl ji ke vstupu do pokoje. Postavil ji doprostřed tmavé místnosti, a vrátil se ke dveřím.
Zmáčkl vypínač, a celá místnost, se rozzářila temně rudou barvou kahanů, visících na zdi.
Samantha do široka otevřela oči a zprudka vydechla. Něco takového, ještě nikdy neviděla. Slyšela vyprávění, o oněch sexuálních praktikách, ale nedovedla si dost dobře představit, co to obnáší.
Lapajíc po dechu dívala se kolem a srdce jí bušilo jako o závod. Měla pocit, jakoby se ocitla v jakési snad středověké mučírně.
Byla to veliká místnost, které vévodila obrovská, kulatá postel, se saténovým, červeným prostěradlem.
Všude okolo, se nacházelo plno podivných, a jí neznámých konstrukcí. Jakési křeslo s pouty. Dřevěná lavice s úchytkami na nohy. Dřevěný kříž s kováním. Ocelový pranýř. Rozporky na nohy a tělo. Klekací lavice. Ze zdi, i ze stropu vyseli okovy a zvláštní houpačky. Na stěnách, a na poličkách leželi pouta, bičíky, rákosky a důtky. Roubíky, okovy a vodítka. Provazy, řemeny, řetězy a kožené pásky.
Aidan stál u dveří, a čekal. Díval se na její reakci. Koukala se kolem, a téměř nedýchala. Oči měla dokořán otevřené, a lehce se třásla.
„Víš, na co to je, Andílku?" zašeptal konečně.
Otočila se na něj téměř vyjeveně, ale lehce přikývla. „Já..., vím..., slyšela jsem o tvých..." polkla. Najednou ji to nepřipadalo tak děsivé, jak v jejích představách, když ho ještě neznala.
„Z ničeho co je zde, nemusíš mít strach, pakliže věříš mně." Pronesl do ticha a hnul se směrem k ní. Vzal její tvář do dlaní a jemně přejel po kontuře jejího obličeje.
„Nebudu na tebe spěchat, Samantho. Nebudu tě do toho ani nutit. Něco takového, musí vycházet z nás obou. Oba dva, musíme vědět, že to chceme. Ale věř, že až přijde ta chvíle, a ty svolíš, již nikdy, to nebudeš chtít jinak."
Samantha povytáhla obočí a nevěřícně zatřásla hlavou.
„Věř mi," usmál se, „není to zde pro tvé mučení, ale pro tvoji rozkoš. A pro mou fantazii, se kterou si tě dokážu podvolit a přivézt tě k orgasmu, Andílku. Na tisíc různých způsobů. Dokážu v tobě vyvolat takovou rozkoš a touhu, že nebudeš schopna myslet, ani uvažovat."
ČTEŠ
ĎÁBEL S DUŠÍ ANDĚLA
RomansaAidan Kane Ainsworth. Nejbohatší a nejvlivnější muž ve státě. Boss mafie Casa Mio Onore. Má všechno. Vliv. Peníze. Moc. Postavení. Není člověka, který by se ho neobával. Není nic, co by nemohl mít. Ženy před ním padají na kolena. Jen jedna, se ale...