Chapter 3

90 12 13
                                    

Άγνωστος αριθμός:

Την επόμενη φορά που θα κάνεις ζαβολιές, ρώτα πρώτα αν ο άλλος τις θεωρεί πρόβλημα..

Όχι ρε γαμώτο, και το είπε ο Φίλιππος..

Κάνω κίνηση να κλείσω το κινητό, τη στιγμή που αυτό ξαναδονείται. Θέλω τόσο πολύ να μην το ανοίξω, αλλά ποιος δεν είναι περίεργος για να μην είμαι κι εγώ;

Άγνωστος αριθμός:

Στο παρκάκι στις 22:00 σε περιμένω εκεί που με.. ταπείνωσες. Μη σε αποσπάσουμε και από τα μαθήματα σου. Κλαίω. 

Αυτός ο άνθρωπος είναι τελείως αναίσθητος.. Θα του απαντήσω στο σχόλασμα. Ή μήπως τώρα;

Εγώ:

Τραγούδα..

Άγνωστος αριθμός:

Να έρθεις στο πάρκο στις 22:00. Αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα..

Μετά από αυτό αφαιρέθηκα στις σκέψεις μου. Περίεργο που πέρασε γρήγορα η ώρα. Είχα έναν κόμπο στο στομάχι μου και το όνομα του περιτριγύριζε το κεφάλι μου. ΣτΕφΑνΟΣ κυριολεκτικά παντού μέσα στο μυαλό μου. 

Είχα αφαιρεθεί τόσο πολύ που μόλις έκλεισε η πόρτα με δύναμη πετάχτηκα πάνω.. Μισό λεπτό, πότε άνοιξε; 

-Στέφανε αγαπητέ, πάλι άργησες.. Τελευταία φορά. Κορίτσι μου, βάλ' του προσήλθε. Ωχ όχι.

-Δεποινίς Ιωάννου, σκύβει από πίσω μου και μου λέει. Δεν μας μιλάτε; συνεχίζει τάχα απογοητευμένος..

Άστα αυτά ρε.

-Σηκώνω επιδεικτικά το χέρι μου για να τον εκνευρίσω, αφού δεν απαντάω στην ερώτησή του, και συνεχίζω να παρακολουθώ στο γελοίο αυτό μάθημα. 

-Κυρία, μήπως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το μπάνιο; και της κάνω  διακριτικό νόημα ότι τάχα έχω περίοδο. Τρίχες. Εκείνη απλά έγνεψε κι εγώ σηκώθηκα από την θέση μου. Νεκρική σιγή επικρατούσε στην τάξη μέχρι να ανοίξω την πόρτα. 

Είναι τόσο αφελής αυτή η καθηγήτρια, ή απλά χέστηκε για το αν της λέμε αλήθεια όποτε της ζητάμε τουαλέτα; Τέλος πάντων.

Φτάνω στο μπάνιο, μπαίνω μέσα και κοιτάζομαι στον καθρέφτη..

-Πωω, πάλι σκατά είμαι.. μονολογώ.

-Είσαι σίγουρη για αυτό; 

Παναγία μου ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ; Τρόμαξα τόσο πολύ που φώναξα. Η φωνή δεν ήταν γυναικεία οπότε αυτό μου προξένησε μεγαλύτερο άγχος και ταραχή. Πριν καν προλάβω να συνέλθω, συνέχισε.

You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324Where stories live. Discover now