Chapter 17

44 5 4
                                    

-Περάστε μέσα ρε μαλάκες, μας λέει σιγανά, έχω και κόσμο. 

Ωπ, τι κόσμο;

-Ποιος είναι μέσα; του λέω στον ίδιο τόνο ενώ ταυτόχρονα βγάζω τα παπούτσια μου και τα αφήνω στην είσοδο.

Το ίδιο κάνουν και τα υπόλοιπα μέλη της παρέας ενώ έπειτα ακολουθούμε τον Μάρκο στο σαλόνι.

-Φανή, από εδώ τα παιδιά που σου έλεγα! Παιδιά η Φανή! Θα έρθει κι εκείνη μαζί μας σήμερα.. Δεν πειράζει, σωστά;

Σαστίζουμε όλοι λίγο. Δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες ευχάριστες εκπλήξεις ο Μάρκος! Με εντυπωσίασε για άλλη μια φορά σήμερα.

Μπράβο Μάρκο!

-Φυσικά και δεν υπάρχει πρόβλημα! αναφωνεί η Ρένα, θα χαρούμε να σε έχουμε μαζί μας λέει και τείνει το χέρι της σε εκείνη για να συστηθεί, είμαι η Ρένα, της λέει και χαμογελάει διάπλατα.

-Χάρηκα, λέει εκείνη αμήχανα και κάνει την χειραψία.

Αντιγράφουμε όλοι την κίνηση της Ρένας, συστηνόμαστε ένας-ένας στο καινούργιο μέλος της παρέας και έπειτα αράζουμε στον καναπέ, στα πουφ και στην πολυθρόνα που έχουν τα παιδιά σπίτι τους. 

Δεν αργεί να κάνει την εμφάνισή της η Ιόλη, πρόσχαρη όπως πάντα. Ό,τι και να φοράει αυτό το κοριτσάκι όμορφο είναι. Ο Μάρκος την αγαπάει πολύ ακόμα και αν δεν το παραδέχεται. Την έχει συνεχώς στο μυαλό του, Με το παραμικρό ανησυχεί, ούτε οι γονείς του έτσι. 

Μόλις μας βλέπει χαμογελάει διάπλατα και μας χαιρετάει.

-Γεια σας παιδιά!

-Γεια σου μικρούλι, λέει ο Φίλιππος. 

Του κάνει μια γκριμάτσα περιφρόνησης επειδή την είπε "μικρούλι" κι κατευθύνεται προς το μέρος μας. Σε έναν καναπέ χωράμε τρεις κοπέλες, η Θάλεια, η Ρένα κι εγώ. Μας αγκαλιάζει και τις τρεις και ανταποδίδουμε την γλυκιά κίνησή της. Την συμπαθώ ιδιαιτέρως αυτή τη μικρή.

Η ώρα περνάει συζητώντας για διάφορα θέματα.. Για τις σπουδές, τα γκομενικά, το σχολείο, την Φανή(!). Ναι, κύριο θέμα των συζητήσεών μας είναι η Φανή. Η κοπέλα που κάνει την guest εμφάνισή της στην σημερινή μας έξοδο! Την ρωτάμε διάφορα... πράγματα για την οικογένειά της, για το σχολείο της, τα σχέδιά της, τι μουσική ακούει.. Είναι χαμογελαστή και ΠΟΛΥ ντροπαλή!

Περίεργο. Οι κοπέλες του Μάρκου συνήθως είναι εξωστρεφείς, κάνουν με κάθε τρόπο αισθητή την παρουσία τους, δεν το επιδιώκουν, γίνεται από μόνο του. Γελούν δυνατά, μιλούν πολύ..!

You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon