[...]
Ο Πάνος είναι με τους φίλους του στο σαλόνι και συζητούν. Το κεφάλι του έχει γίνει κουδούνι από το διάβασμα. Με το ζόρι επικοινωνεί. Το ίδιο κι εγώ.
Καλά, για να λέμε την αλήθεια δεν είμαστε το ίδιο εγώ και ο Πάνος.. Άλλο οι πανελλαδικές, άλλο οι προαγωγικές.
Κατευθύνομαι στην κουζίνα αγκαλιά με το βιβλίο των μαθηματικών. Προσπαθώ εδώ και ώρες να λύσω μια άσκηση και δεν μπορώ!
Βλέπετε δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο από τα τέσσερα πεδία θα επιλέξω οπότε κάνω ΟΟΟΛΑ τα μαθήματα της θετικής εκτός των οικονομικών. Δεν είμαι ακόμα σίγουρη με τι θέλω να ασχοληθώ. Να αφοσιωθώ στην έρευνα ή στον άνθρωπο;
Βάζω ένα ποτήρι νερό και ξεχνάω να χαιρετήσω τα παιδιά.
«Πάλι δεν βγάνει» μουρμουρίζω όσο πίνω νερό.
Στέκομαι όρθια μπροστά από τον πάγκο κρατώντας ένα μολύβι στα χέρια και γράφω ξανά την άσκηση.
Πάλι δεν βγάνει.
«Ε ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ» φωνάζω και πετάω το βιβλίο απέναντι.
Όλοι γυρίζουν να με κοιτάξουν.
«Μην δίνετε σημασία» λέω στα παιδιά που με κοιτούν έντρομα, «Απλά έχω νεύρα» συνεχίζω και πίνω άλλο λίγο από το νερό μου.
Το βιβλίο μαζεύει από κάτω ο Κώστας και το φέρνει προς το μέρος μου αφήνοντάς το κοντά μου στον πάγκο.
Παίρνει το μολύβι από τα χέρια μου και διαβάζει την άσκηση. Ξεκινά να την λύνει εξηγώντας μου κάθε βήμα λεπτομερώς. Καταλήγει στο σωστό αποτέλεσμα.
«Είδες πόσο εύκολο ήταν λοιπόν;» με ρωτάει κι εγώ τον αγκαλιάζω όλο ενθουσιασμό.
«Αχ σε ευχαριστώ!» απαντάω εγώ και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
Γελάει με την αντίδρασή μου και με κρατάει κι εκείνος στην αγκαλιά του χωρίς να σταματήσει το γέλιο του.
«Αν δε μου την εξηγούσε κάποιος νομίζω θα τρελαινόμουν, αλήθεια» απαντάω και απομακρύνομαι από την αγκαλιά του.
Παίρνω το βιβλίο μου και γυρίζω πίσω στο δωμάτιο μου σχεδόν χοροπηδώντας.
Χαρούμενη πλέον που η άσκηση λύθηκε αποφασίζω να αφήσω για σήμερα τα διαβάσματα και να κάτσω με τα παιδιά μέσα. Η Ρένα θα έρθει σε καμία ώρα οπότε τι να κάνω μόνη μου εδώ;
Τακτοποιώ τα πράγματα μου και γυρίζω πίσω στο σαλόνι.
Με τα αγόρια έχουμε πολύ καλές σχέσεις οπότε αν τύχει δεν νιώθω άβολα να αράξω μαζί τους. Για αυτό άλλωστε και αυτές οι αντιδράσεις μου μαζί τους. Με έχουν σαν την μικρή της παρέας χρόνια τώρα, οπότε εγώ το "εκμεταλλεύομαι".
ESTÁS LEYENDO
You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324
Novela JuvenilΞεσπάω σε τρανταχτά γελια, έτσι, να κάνω εντύπωση και βγαίνω έξω χτυπώντας την πόρτα στη μούρη του Στεφάνου. Έτσι, για σπάσιμο.. -Μάλακα, είσαι τόσο ηλίθια.. Αυτό ήταν, θα το κάνω και ότι γίνει.. Απλά εύχομαι να με ακολουθήσει όπως κάθε φορά. -Ναι...