-Ν, ναι.. απαντάω δειλά κι εκείνος γελάει. Αν δεν θέλεις είναι απολύτως κατανοητό, δεν υπάρχει προβλ-
-Θέλω, μου λέει εκείνος χωρίς να το σκεφτεί, αλλά γιατί όμως; συνεχίζει.
ΦΑΚ. Έπρεπε να το ρωτήσει αυτό τώρα;
-Κάποια στιγή ίσως σου πω..
Παίρνω αμέσως το τηλέφωνο στο χέρι μου και καλώ τον Πάνο.
-Έλα Πάνο, απαντάω ήρεμα γνωρίζοντας πως οι άλλοι ακούνε μέσα.
-Έλα μικρή, φτάνεις; με ρωτάει χαλαρά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
-Ναι, ερχόμαστε με τον Στέφανο. Σε κάνα 2λεπτο θα είμαστε εκεί, σωστά μωρό; τώρα απευθύνομαι στον οδηγό μπροστά μου.
-Ναι, χαιρετισμούς να δώσεις.. μου λέει εκείνος και κλείνω μετά από λίγο το τηλέφωνο.
Φτάνουμε στην ώρα μας. Το σπίτι είναι στην εντέλεια. Κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο.
ΑΚΤ ΝΟΡΜΑΛ.
Ο Στέφανος παρκάρει την μηχανή έξω από το σπίτι, την ασφαλίζει και παίρνει το κράνος από τα χέρια μου.
-Σίγουρα θέλεις, έτσι; τον ρωτάω μία τελευταία φορά κι εκείνος αντί για απάντηση φέρνει το χέρι του στην μέση μου και κάνει κίνηση να προχωρήσουμε.
Ακολουθώ τα βήματά του περπατώντας δίπλα του. Νιώθω μια περίεργη οικειότητα μαζί του. Νιώθω άνετα να κάνω το οτιδήποτε.
-Για μισό λεπτό, μια απορία ξεπηδάει από το μυαλό μου, πού ήξερες πού μένω; Και τις δύο φορές που με έφερες ήξερες το σπίτι μου χωρίς να σου πω πού βρίσκεται..
Γελάει -διακριτικά- και μου απαντάει χαμογελαστός
-Ξέρω πολλά περισσότερα από όσα νομίζεις σπασικλάκι μου..
Ουόου, αυτό το "μου" ακούγεται περίεργα από τα χείλη του.
Παρόλα αυτά η απάντησή του με φρικάρει λίγο. Τι εννοεί ότι ξέρει πολλά παραπάνω; Ω Στέφανέ μου, δεν ξέρεις ούτε τα μισά.
-Όπως νομίζεις, του απαντάω αδιάφορα ενώ χτυπάω το κουδούνι για να μας ανοίξει ο Πάνος.
Βλέπω την πόρτα να ανοίγει και τον αδελφό μου πίσω από αυτή.
-Λίνα, Στέφανε! ο Πάνος δείχνει χαρούμενος παραπάνω από το φυσιολογικό.
Καρφωνοοοόμαστεεε.
Στο σπίτι βλέπω δύο κυρίους. Στην ηλικία του Μάριου περίπου. Τους ξέρω από την δουλειά του. Κάτι καθαρματάκια σαν αυτόν είναι. Τον έναν από τους δύο τον είχα πετύχει να στριμώχνει μια κοπελίτσα στην εταιρία. Ήμουν μικρή τότε αλλιώς, ω θεέ μου, αν τους είχα πετύχει τώρα δεν θα 'βρισκε παπάς να θάψει.
YOU ARE READING
You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324
Teen FictionΞεσπάω σε τρανταχτά γελια, έτσι, να κάνω εντύπωση και βγαίνω έξω χτυπώντας την πόρτα στη μούρη του Στεφάνου. Έτσι, για σπάσιμο.. -Μάλακα, είσαι τόσο ηλίθια.. Αυτό ήταν, θα το κάνω και ότι γίνει.. Απλά εύχομαι να με ακολουθήσει όπως κάθε φορά. -Ναι...