-Παρακαλώ... σπασικλάκι μου.. μου λέει κάπως αδιάφορα και με προσπερνάει..
Στέκομαι λίγο εκεί που είμαι, συνειδητοποιώ ότι με λέει για δεύτερη φορά "σπασικλάκι μου" και έπειτα τρέχω προς το μέρος του. Δεν θα μου κάνει εμένα τέτοια νούμερα και θα μένει έτσι ατιμώρητος.
Ελέγχω από μακριά αν έχει φορέσει τα ακουστικά του, τα έχει, αν είναι ακόμα στον όροφο, είναι, αν είμαι έτοιμη, είμαι (;).
Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ με σκοπό να τον προλάβω και ορμάω πάνω του. Οριακά σκαρφαλώνω πάνω στην πλάτη του και τον ρίχνω κάτω, εννοείται πέφτω κι εγώ αλλά δεν με νοιάζει και πολύ.
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ...
Προσπαθεί να με κοιτάξει ενώ από πάνω του έχει την τσάντα του, την τσάντα μου κι εμένα που κυριολεκτικά έχω κάτσει πάνω στην πλάτη του.. Με μια απότομη κίνηση με γυρνάει και ανεβαίνει εκείνος από πάνω μου..
Τώρα είμαι εγώ από κάτω και τον κοιτάζω.
-Τι ακριβώς νόμιζες ότι θα κατάφερνες με αυτό; μου λέει γελώντας.
Πώς γίνεται να διασκεδάζει; Κανονικά εγώ έπρεπε να γελάω κι εκείνος να είναι όπως πάντα νευριασμένος..
Η ερώτηση του με κομπλάρει, η στάση μας δεν είναι και ό,τι καλύτερο οπότε αυτό με θολώνει ακόμη περισσότερο.
-Δεν απαντάς τώρα σπασικλάκι έ; με ρωτάει με τον ίδιο τρόπο. Είναι, ή τουλάχιστον δείχνει, χαρούμενος που του συμβαίνει όλο αυτό!
-Καλααά, λέει εκείνος και ξεκινάει το ΠΙΟ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΟ, ΠΙΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ αλλά ταυτόχρονα και ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ πράγμα που με κάνει να γελάω τόσο πολύ.
Το γαργαλητό.
Κάθεται, προφανώς για να μην με λιώσει από το βάρος του, πιο κάτω από την κοιλιά μου οπότε έχει χώρο να γαργαλήσει εκεί..
Ξεκινάει πολύ επιθετικά και γελάω όπως δεν έχω ξαναγελάσει ποτέ σε ολόκληρη την ζωή μου. Προσπαθώ να τον γαργαλήσω κι εγώ στην κοιλιά του. ΕΥΤΥΧΩΣ την φτάνω. Το ότι γαργαλιέται είναι προς το συμφέρον μας..
Γελάει τόσο όμορφα..
Καταφέρνω να τον γυρίσω τούμπα μετά από λίγο και τώρα εγώ βρίσκομαι από πάνω του.
Το γεγονός ότι δεν είμαι πολλά κιλά βοηθάει, καθώς κάθομαι στην κοιλιά χωρίς να τον πιέζω υπερβολικά πολύ..
Συνεχίζω να παλεύω για την νίκη ενώ εκείνος δεν σταματάει να γελάει.. Δεν τον έχω ξαναδεί έτσι.. Με εκπλήσσει ευχάριστα αυτή η άλλη του πλευρά!
YOU ARE READING
You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324
Teen FictionΞεσπάω σε τρανταχτά γελια, έτσι, να κάνω εντύπωση και βγαίνω έξω χτυπώντας την πόρτα στη μούρη του Στεφάνου. Έτσι, για σπάσιμο.. -Μάλακα, είσαι τόσο ηλίθια.. Αυτό ήταν, θα το κάνω και ότι γίνει.. Απλά εύχομαι να με ακολουθήσει όπως κάθε φορά. -Ναι...