-Αν θέλουμε πολύ μπορούμε, μου λέει και κάνει μια παύση, κοιταζόμαστε για λίγο περιμένοντας τι θα πει. Εσύ το θες πολύ;
Πριν προλάβω να κουνήσω καταφατικά το κεφάλι μου βλέπω τον αδελφό μου από μακριά. Καταλαβαίνω πως δείχνει χαρούμενος, ξέρω πως δεν είναι.
Τον πλησιάζω και "φωνάζω" στον Στέφανο να περιμένει. Εκείνος δεν μου δίνει κάποια απάντηση και τον αφήνω πίσω.
-Όλα καλά μικρή; με ρωτάει ο Πάνος κι εγώ γνέφω. Δεν σε ενοχλεί το παιδί έτσι;
-Όχι Πάνο, συμμαθητές είμαστε. Ο Στέφανος είναι.
Γαμώ, δεν έπρεπε να πω αυτό το όνομα. Θα έχουμε άλλα τώρα.
-Ο Στέφανος; γελάει, με αυτόν δεν μιλιόσασταν. Τι έγινε τώρα; με ρωτάει με πονηρό ύφος και με σκουντάει ελαφρά. Γίνατε φίλοι;
-Τίποτα δεν έγινε και ούτε θα γίνει μαζί του. Με τον Στέφανο δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από συμ-
-Άκουσα το όνομα μου; τον ακούω να πλησιάζει.
ΦΑΚ, τώρα θα καταλάβει πως τον συζητούσαμε.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και τοποθετώ στο πρόσωπό μου το καλύτερο χαμόγελο που έχω.
-Ν-, ναι για εσένα του έλεγα. Δηλαδή με ρώτησε, επειδή μας είδε να μιλάμε, κατάλαβες..
Μας πλησιάζει και στέκεται δίπλα μου.
-Να 'μαι λοιπόν και αυτοπροσώπως. Στέφανος, λέει και δίνει το χέρι του.
-Πάνος, ο αδελφός της μικρής από εδώ.
Νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου. Τον πλησιάζω τάχα να σταθώ δίπλα του και του χώνω μια διακριτική αγκωνιά. Προσπαθεί να μην διπλωθεί στα δύο.
-Λοιπόν ΛΙΝΑ, εγώ φεύγω. Είναι όλα εντάξει έτσι;
Κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά κι εκείνος μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο. Τον αγκαλιάζω και φεύγει.
-Ό,τι κι αν χρειαστείς πάρε με τηλέφωνο ναι; μου λέει ενώ φεύγει.
Πραγματικά ο αδελφός μου είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί σε αυτή τη ριμάδα τη ζωή μου.
Γυρνάω προς το μέρος του Στέφανου ο οποίος αφού έχει χαιρετήσει τον Πάνο έχει σηκώσει το κεφάλι του στον ουρανό και κοιτάζει όσα αστέρια μπορούν να φανούν. Δεν μου δίνει κάποια σημασία μέχρι που σπάει τη σιωπή.
-Λοιπόν δεν μου είπες, μου λέει χωρίς να με κοιτάξει, θες πολύ να φύγεις από εδώ;
Σαστίζω λίγο με την ερώτησή του. Γιατί να θέλει να μάθει κάτι τέτοιο; Ας του απαντήσω για μια φορά με ειλικρίνεια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You can keep a secret, can't you? #SPBC2023 #WCBC2324
Ficção AdolescenteΞεσπάω σε τρανταχτά γελια, έτσι, να κάνω εντύπωση και βγαίνω έξω χτυπώντας την πόρτα στη μούρη του Στεφάνου. Έτσι, για σπάσιμο.. -Μάλακα, είσαι τόσο ηλίθια.. Αυτό ήταν, θα το κάνω και ότι γίνει.. Απλά εύχομαι να με ακολουθήσει όπως κάθε φορά. -Ναι...