⚜️ Huszonhetedik Fejezet

3.1K 255 25
                                    

Mikor felálltam, szembe kerültem vele, ő pedig kerülte a tekintetem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mikor felálltam, szembe kerültem vele, ő pedig kerülte a tekintetem. Nem akart a szemembe nézni. Ő maga is tudta, hogy ha így cselekszik, akkor véglegesen elgyengül. Nem érdekelt semmi. Nem gondolkoztam, csak két kezemet a hasára fektettem. Ő megállás nélkül a kezemet figyelte. Megérinteni őt, mindennel felért. Úgy éreztem, hogy az egész világ az enyém. Úgy éreztem, hogy a sebezhetősége, és a vágya már nem szab nekünk határt. - Szeretném érezni a szíve gyors dobogását. Tudni akarom, hogy mit váltok ki magából - kezem a mellkasára siklott, majd a szíve fölé fektettem. Lehunyt szemmel éreztem, hogy gyorsan dobog. Őrült tempóban zakatolt. Mellkasa fel és le emelkedett. - Nem akarom azt, hogy Hadi ide jöjjön - könnyes szemmel a szemébe néztem. Sebezhetőek voltunk. Az eltelt hetek aláírták azt, hogy mire is vágyunk igazán.

- Nem értem be vele - közelebb lépett, majd arcomra helyezte a kezét. - Hadi nem csillapította a vágyat, melyet irántad érzek. Mindegy, hogy mit tett, a vágy amit felébresztettél nem szűnt meg bennem - lehunytam a szemem ahogy az arcomat simogatta. Hüvelykujja gyengéden cirógatta a bőrömet, miközben egymással szemben álltunk. - Te mindig is más voltál nekem, Leyla - közelebb hajolt, de nem csinált olyat, amit nem kellett volna. Bárcsak az ellenkezője történne. - Te vagy a kincs, akihez nem szabad hozzá érnem - kinyitottam a szemem. A szavak hallatán tudatosult bennem az, hogy mit is jelentek a számára. Nem tudom, hogy mikor alakult ez ki. Nem tudom, hogy mikor változtak meg a dolgok. Azt sem tudom, hogy ez kettőnk között mennyire erős. Abban viszont biztos voltam, hogy erős. - A magam fajta férfiak nem ismerik a szerelmet. Mi a birtoklási vágyat ismerjük, mely majdnem egyenlő a szerelemmel - közelebb lépett, szinte lassított felvételben láttam, hogy megemel, majd egy erős, mindent elsöprő mozdulattal a kád szélére ültet. - Ez az amit nem tehetek meg. Hallottam ahogy a gyönyörű feneked a kád felületéhez csattan - megtámasztotta magát mellettem, azt akartam, hogy tovább csinálja. Tetszett, hogy éget benne a vágy. Tetszett, hogy tüzelt a szeme és majdnem felfalt vele. Végülis másra sem vágytam. Azt akartam, hogy felfaljon. Minden porcikámat vegye el és érintsen meg. - És jelen pillanatban nehezemre esik visszafognom magam - szexi, birtokló tekintettel figyelt. Játszottunk egymás tekintetével, az ajkát mosolyra húzta. Nagyot nyeltem, az ajkamat résnyire kinyitottam. - Mert olyan dolgokat tennék veled, amit a tested nem tudna elviselni.

- Mit tenne velem?- közelebb hajoltam. Játszottam vele, kicsalogattam belőle a fenevadat. A szívem hevesebben vert, a mellkasom gyorsan emelkedett. A vágy a határait feszegette, de nem bántam. Éreztem, hogy a testem lüktetni kezd, hogy a szívem a torkomban dobogott. Tetszett, hogy szenvedélyes. Imádtam, hogy vad, hogy szókimondó, mégis nemes. Ilyenek lennének az arab férfiak? A férfiak, akik birtokolni akarják a kiválasztott nőt? Végig nézett rajtam, majd felvonta a szemöldökét.

- Levenném rólad ezt a vékony fürdőruhát. A felső részéről leszakítanám a madzagot, majd hátra kötném vele a kezed. A szobámba vinnélek, és az ágyam közepére fektetnélek - minden szava filmként játszódott le előttem, ezért nagyot nyeltem. Testem égett a vágytól. Lelkem tüzelni kezdett és könyörögni, hogy folytassa. Pupillák kitágult, hirtelen máshol éreztem magam. Az ágyában. A védelmező teste alatt. - Imádnám, hogy ki vagy szolgáltatva nekem, de nem érdekelne. Tudnám, hogy mire vágysz. A lábad közé másznék...

|Tulajdonom Vagy|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz