⚜️ Hatvenkettedik Fejezet

2.2K 171 7
                                    

Képtelen voltam tovább távol tartani magam tőle

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Képtelen voltam tovább távol tartani magam tőle. Volt egy pont, amikor minden kötél szakadt. Terveztem, hogy állok ellent, edzeni akartam, hogy tereljem a gondolatokat. Nem számítottam arra, hogy minden erőfeszítésem ellenére, kudarcot vallok. Egyszerű pasi vagyok, de okos. Szeretem kétszer is megfontolni a dolgokat és csak utána cselekedni. Ma este a tengerparton megszűnt a józan gondolkodásom. Minden megszűnt, ami engem jellemzett. Hosszú idő után most először engedtem, hogy a szívem irányítson. Nem szerettem ezt. Sebezhetővé és olykor idétlenné tesz. Ma este minden köddé vált, minden ami ellen dacoltam, csak jobban felerősödött. Leyla meglepődött, amikor a hullámok között utána nyúltam. A nap már lement, ezért a szürke horizont alatt meglepődve pillantott vissza rám. A hűvös hullámok észhez térítettek, de így sem voltam önmagam. Megbolondultam vagy végérvényesen is beleszerettem. Minden bizonnyal az utóbbi játszik, ezért vizes testtel közelebb léptem hozzá. Minden mozdulatom közben hátrált. Szemét le sem vette rólam, lassan se mellét takarva kisétált a vizes tengerpartra. Kicsit nyelt, amikor magamhoz vontam. Izmos karjaim között kicsiket pislogva nézett fel rám, de nem mondott semmit. Szeme csillogott, ebben a pillanatban boldog volt. Tudtam, hogy félt, de a szeme csillogása nekem mindennél fontosabb volt. Kezemmel megtámasztottam az állát, majd hüvelykujjammal megérintettem az ajkát. Szemét lehunyta, élvezte, hogy egyre csak közeledem hozzá. Ajkamat hozzá érintettem, száját vágyakozva nyitotta ki. Csábított, én pedig nem álltam ellent. Ezentúl nem tettem és örültem, hogy így cselekedtem. - Gyönyörű vagy, Leyla - suttogtam a csókunkba. Mikor elhajoltam tőle, ajkát résnyire nyitva hagyta, mellkasa gyorsan emelkedett fel és le. Ujjaimmal a nedves haját simogattam, élveztem, hogy a bőrömre tapad. Elvarázsolt, és ettől gyenge lettem. Mikor kinyitotta a szemét, végig nézett a meztelen felső testemen.

- Dante...- szemét lesütötte, nem tudom, hogy mit akart mondani. Jelen pillanatban nem is érdekelt. Mielőtt bármit is mondhatott volna, enyhén lehajoltam, majd felemeltem. Hevesen csípőm köré fonta a lábát, de akkor lepődött meg, amikor lehajoltam és a nedves homokba fektettem. Felsóhajtott, amikor vizes haja szétterült a hűvös honok felületén. Egyik lábát oldalra csúsztatta, másikkal a fenekemet ölelte. Mikor a szemembe pillantott, így szólt; - Szóval ilyen pasi vagy? A tengerparton szeretnél szexelni?

- Szeretkezni, ha kijavíthatlak - kezemmel a kezét kerestem, ujjainkat összekulcsoltam és megcsókoltam. Élvezte. Arca kipirult, szemét békésen lehunyta. - Olyat szeretnék adni, amiben eddig még nem volt részed - ajkába harapott, amikor nyakát pusziltam. Bőre hideg és libabőrös volt. Mindig is ez volt a legjobb része. Élveztem, hogy élvezi. Kezemmel szabad út felé haladtam. - Micsoda mellek...nekem adod őket? - ujjammal végig szántottam a merev mellbimbóját, ő felsóhajtott. Ajkát résnyire kinyitotta, és bólintott egyet. Felsóhajtott, testét enyhén megemelte, amikor csókot nyomtam a merev dombocskára. Mellét simogatni és csókolni mindennél többet ért. Mikor a szemébe pillantottam, a nadrágomat tolta le.

- Nagyon szeretlek - zihált, a szeme csillogott. Nehéz volt visszafognom magam, a testem minden egyes porcikája őt akarta. De muszáj volt kicsit a pillanatnak élnem. - Szeretlek...tudod? - meglepődtem, amikor felül kerekedett rajtam. Nem vagyok ehhez hozzá szokva, ezért megrészegülve figyeltem, hogy rám fekszik. Keze gyengéden fedezte fel a testem, lassan és érzékien simogatta a hasamat és húzta le rólam a nadrágot.

|Tulajdonom Vagy|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora