Medya: Amelia
Yeni bir bölümle karşınızdayım. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. <3
Gördüklerinizin yalnız yarısına inanın, duyduklarınızın hiçbirine.
-Edgar Allan Poe
Uyandığımda hava her zamanki gibi karanlıktı. Bu sefer farklı olarak şimşekler çakıyor ve deli gibi yağmur yağıyordu. Dışarı gezmek için çıkmayı o an aklımdan çıkardım zaten oldukça yorgun hissediyordum.
Isla rüyalarıma girmeye başladığından beri çoğu zaman dinlenmiş bir şekilde uyanamıyordum. Rüyalarımda Isla bana bu dünyadan bahsediyor, özümseyip tam anlamıyla öğrenmem için tek tek tüm Krallıkları ve yönetici aileleri anlatıyordu. Bazen gücüm üzerine çalışmak istediğimi söylesem bile bunun çok tehlikeli olduğunu, burada kapana kısılabileceğimizi söyleyip geri çeviriyordu.
Mektubu almanın ve gizemli bir şekilde sabahına onun yerine beyaz-gri bir kül bulmamın üzerinden bir hafta geçmişti. Bu süreçte hızlandırma derslerine başlamıştım, öğretmenler boş zamanlarını bana ders vererek geçirmeye başlamıştı. Bugün ise balo için tüm okulun aldığı dans ve nezaket derslerimiz vardı, nasılsa baloya sadece 1 gün, yani bugün kalmıştı. Bunun için oldukça heyecanlıydım. Sonuç olarak gücümüzü kullanmanın ilk yolu seremoniden geçmekti ve gücümle tanışmak için sabırsızlanıyordum. Ayrıca içimde ufak bir parça babam Oscar'ı görmek için can atıyordu.
Amelia ile balo-nezaket dersimiz bir saat içinde başlıyordu. Ne giyeceğimden emin olmadığım için ona sormaya karar verdim. Anahtarlarımı alarak hızla adımlarla çıkıp karşı odanın kapısını tıklattım. Birkaç saniye içerisinde kapı açıldı. Amelia yeni kestiği kahkülünü ve kızıl saçlarını tokalar yardımıyla sarmış yüzüne krem sürüyordu. Elleriyle kolumu kavrayıp tek hamleyle beni içeri çekti ve aceleyle kapıyı kapatıp makyaj masasına oturdu.
Yüzüne masadan aldığı fondoteni yedirirken beni baştan aşağı süzdü. "Sen hala niye hazırlanmadın? Yarım saat içerisinde çıkacağız."
"Ne giysem emin olamadım. Sana sormaya geldim."
Elindeki süngerle gözaltlarındaki kapatıcıyı dağıtırken "Bir sandalye çek. Saçını, makyajını yapayım. Bugün tüm prensler ve soylular burada olacak. Emin ol adının güzel anılmasını istiyorsan güzel görünürsün." dedi ağzını büzmekten garip çıkan sesiyle.
Kenarda duran yeşil pufu makyaj masasının önüne çektim. Amelia yüzüne sabitleyici sprey sıkıp benimle ilgilenmeye başladı.
"Saçlarını hafif bukleler halinde yapalım derim." dedi. Bende başımı olumlu anlamda salladım.
Saçlarımı bir sprey yardımıyla ıslatıp sardı ve kurumaya bıraktı. Daha sonrasında makyajıma geçip hafif bir şeyler yaptı. Ben rimelimi sürerken kendi hazırlanmaya devam etti. En sonunda kuruyan saçlarımızı açtık ve giyinmek için odama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma
Fantasyδ "İnsan gerçek hayatından, evinden kaçamaz Melissa; o seni er ya da geç bulur." İlginç rüyalar gören Melissa, bir gün rüyasında sarışın bir kadın görür. Günlerce süren anlamsız rüyalardan sonra işe gittiği bir günün akşamında şahit olduğu kavga ile...