Medya: Callum Green
"Görünmemek için en iyi yöntem saklanmamaktır."
-Edgar Allan Poe
Nefes nefese sonunda ayağa kalkabildim ve arkamı döndüm. Camı kıran kişi Ava'ydı. Büyük bir şaşkınlıkla kapının ucunda durmuş bana bakıyordu. Hızlı adımlarla yanıma gelip bana sarıldı.
"İyi misin güzelim? Bir yerine bir şey oldu mu?"
Kafamı yorgunlukla olumsuz anlamda salladım. Ava aynaya kenarda duran büyük şamdanı fırlatmıştı. Neyse ki cam parçaları sadece üzerime dökülmüş bir yerimi kesmemişti.
Yüzümü ovalayıp saçımı arkaya doğru elimle iktirdim. "O neydi?"
Korkudan nefes nefese kalmış bir şekilde konuştu. "Bir iblisti. Bunlar musallat olan türlerdendir. İlk defa mı geliyor?" dedi.
Kızacağını bile bile zorlukla cevapladım. "Hayır, seremonide de çıkmıştı. Ama o kadar umursamadım ki iç sesim zannettim." deyip yorgunca kıkırdadım. "Biraz fazla akıllı olduğumu kabul ediyorum."
Ava kolumu okşayıp "Sana beklediğin gibi kızmayacağım. İblisler insanın aklını alt üst eder. Kafanı karıştırır, kararlarını sorgulatır. Bana söyleyememenin en büyük sebebi iblisin varlığı yani, istesen de söyleyemezdin. Neyse ki daha fazla ileri gitmeden ben gördüm de kurtuldun." dedi.
Tek kaşımı kaldırıp "Nasıl yani, bir şamdan ile yok mu oldu?" diye sordum.
"Hayır tabi ki, büyülü sözlerle şamdanı manipüle ettikten sonra attığım için yok oldu." dedi. Dışarıyı gösterdi. "Hadi bu odadan çıkalım, aşağıda konuşmaya devam ederiz. Hatırlat da odayı temizlemelerini söyleyeyim."
Birlikte odadan çıkıp Kral Oscar'ın kütüphanesinden daha büyük olan bir kütüphaneye sahip çalışma odasına girdik. Anlaşılan burası sarayın ortak kütüphanesiydi.
Ava kenarda duran büyük koltuğa geçip oturdu ve oturduğu yerden ayağını telaşlı telaşlı sallayarak konuşmaya başladı.
"Artık bir aydan çok daha kısa süremiz var. Yarına Callum ile bir görüşme ayarlayacağım ve bu hafta içinde grubu oluşturacağız. İki hafta içinde denizde olmamız gerek." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulma
Fantasyδ "İnsan gerçek hayatından, evinden kaçamaz Melissa; o seni er ya da geç bulur." İlginç rüyalar gören Melissa, bir gün rüyasında sarışın bir kadın görür. Günlerce süren anlamsız rüyalardan sonra işe gittiği bir günün akşamında şahit olduğu kavga ile...