Prolog

3.8K 77 8
                                    

Definicja anioła?

Dla każdego anioł będzie znaczył coś innego. Dla jednych będzie to najpiękniejsza istota, stworzona przez samego Boga. Dla innych anioł będzie oznaczał dobroć, doskonałość i czystość. Dla jeszcze innych będzie to po prostu idealny człowiek. Taki, który wkracza do życia niespodziewanie i ratuje nas przed wszystkim co złe.

Anioł, który pojawił się w moim życiu, był tymi wszystkimi trzema definicjami.

Pomógł mi, gdy upadłam. Naprawił mnie, gdy zostałam zniszczona. Upiększył mnie, dodając mi skrzydła.

Ten anioł sprawił, że wszystkie złe myśli, które pojawiały się w mojej głowie, znikały. Panował nad moim umysłem i wybijał mi wszystkie głupie plany z głowy. Był moim głosem rozsądku, a zarazem głosem, który był moim pierwszym grzechem.

Czekał aż się potknę, aby pomóc mi wstać. Rzucał na głęboką wodę, aby później nie pozwolić mi utonąć. Złamał mi serce, aby później na nowo je posklejać. Zrzucał na mnie niebezpieczeństwo, aby później być moim aniołem stróżem.

Sprawiał, że chciałam być idealna, tak jak on. Bez skazy, grzechów i zmartwień. I on mi w tym pomógł.

Zadbał o to, abym była idealna. Dodał mi delikatności, oczyścił mój umysł i dodał skrzydła. A gdy chciałam od niego odlecieć, złapał mnie za rękę i pociągnął w dół. Nie pozwolił mi od siebie odejść.

Gdy uciekłam w momencie jego nieuwagi, po chwili zjawił się tuż za mną.

Od tamtej chwili wiedziałam, że jeśli ja odejdę, on pójdzie za mną.

#TheCompanyMan

instagram: flouriisx
twitter: flouriisx

The Company Man #3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz