Intro( Zawgyi)

1.2K 10 0
                                    

Zhanghao လက္ထဲက လက္ထပ္ဖိတ္စာကိုငူငူငိုင္ငိုင္ႀကီး ၾကည့္ေနမိသည္...

'Sung Hanbin ♡ Seok Matthew'

ထို႔ေနာက္ လက္ထဲကလွပတဲ့ဖိတ္စာေလးဟာ အညႇာတာမဲ့စြာဆုတ္ၿဖဲခံလိုက္ရပီး အမိႈက္ေတာင္းထဲတြယ္႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ ေရာက္႐ွိသြားေတာ့သည္..

လွပတဲ့ ထိုသူရဲ႕မ်က္၀န္းအိမ္ထဲက ထြက္က်လာတဲ့ေငြေရာင္မ်က္ရည္‌စေတြနဲ႔အတူ ေဒါသတႀကီးအံႀကိတ္ကိုက္ခဲထားသည့္ႏႈတ္ခမ္းဟာလဲ ေသြးအနည္းငယ္စို႔ေနေလပီ...

"မင္းငါ့ကို တခါေလးေတာင္ ခ်စ္ခဲ့ဖူးရဲ႕လားhanbin"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"ကိုယ္ဒီေန႔ ကုမၼဏီမွာအလုပ္ကိစၥ႐ွိလို႔ ညျပန္မလာျဖစ္ေလာက္ဖူး"

Mattewလက္ထဲက မက္ေဆ့ကိုၾကည့္ရင္းမထိတထိျပဳံးလိုက္မိသည္...

'ကိုကိုလိမ္ေနျပန္ပီပဲ'

ကိုကိုသူ႕ကိုလိမ္ညာေနသည္ကိုသိခဲ့ရတဲ့ေန႔..
ထိုေန႔ သူတို႔ရဲ႕ ႏွစ္ႏွစ္ျပည့္ anniversary...
Mattew ျပည္ပခရီးစဥ္တခုကေန ကိုကိုမသိေအာင္ surpriseလုပ္ဖို႔တိတ္တ္ေလးျပန္လာခဲ့လိုက္သည္..
တကယ္မွာေတာ့ surpriseျဖစ္သြားသူက Matthewကိုယ္တိုင္ပါပင္..
တျခားသူတစ္ဦးႏွင့္အတူ အနမ္းေႁခြေနတဲ့ကိုကို႔ကိုၾကည့္ရင္း Matthewနာက်င္ဖို႔ကိုပင္ ေမ့သြားသည္အထိပင္..

ထို႔ေနာက္ ကိုကိုနဲ႔အတူ႐ွိေနတဲ့သူကဘယ္သူဆိုတာသိလိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ့ Matthewအ႐ႈံးကိုလက္ခံလိုက္ရေတာ့သည္...
ထိုသူကေတာ့ ကိုကို႔ရဲ႕ရင္ထဲမွာအျမတ္ႏိုးသိမ္းထားတဲ့ ကိုကိုခ်စ္ရတဲ့သူ က်န္းဟာအို...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
__________________________________________
'ငါတို႔ရဲ႕အခ်စ္ကအမွားတခုျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာင္
ငါဒီအမွားကိုပဲဆက္လုပ္မိေနမယ္ထင္တယ္
ဘာလို႔လဲဆိုရင္ ငါမင္းကိုလက္မလႊတ္ႏိုင္လို႔ေပါ့'
__________________________________________

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now