Zawgyi
"မက္သ႐ူး...!!!"
သူ႕ရဲ႕ေ႐ွ႕မွာလဲက်သြားတဲ့သ႐ူးရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဟာေသြးအိုင္ထဲတြင္လဲလ်က္သား...
မက္သ႐ူးကိုတိုက္ခဲ့သည့္ကားကေတာ့ သူ႕ႏွင့္မဆိုင္သလိုထြက္ေျပးသြားသည္..."မက္သ႐ူး မက္သ႐ူး"
သူေသြး႐ူးေသြးတမ္းမက္သ႐ူးနယမည္က္ုသာေအာ္ေခၚေနမိသည္...
မက္သ႐ူးကိုရင္ခြင္ထဲမွာထည့္ထားရင္း သူ႕ကိုထားမသြားပါနဲ႔လို႔သာေျပာေနမိသည္...
မက္သ႐ူးကသူ႕ကိုၾကည့္ရင္း ျပဳံးသည္..
ထို႔ေနာက္ မက္သ႐ူးကိုဘယ္လိုမွေခၚလို႔မရေတာ့ေပ.."မက္သ႐ူး!!!!"
*တီ တီ*
ဟန္ဘင္း ကားဟြန္းတီးသံေၾကာင့္ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့ ကားေပၚကအကိုဂ်ီအြန္းကဆင္းလာသည္...
"အကိုဂ်ီအြန္း"
ဟန္ဘင္းအရင္တုန္းကလိုအားကိုးရသြားသလိုမ်ိဳး အကိုဂ်ီအြန္းေရာက္လာခ်ိန္မွာခံစားလိုက္ရသည္...
"ဟန္ဘင္း ငါမင္းတို႔ကိုေဆး႐ုံလိုက္ပို႔ေပးမယ္"
ဟန္ဘင္း မက္သ႐ူးကိုအကိုဂ်ီအြန္းကားေပၚေပြ႕တင္လိုက္သည္...
တလမ္းလို႔ မက္သ႐ူးကိုရင္ခြင္ထဲမွာထားထားပီး သူ႕ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းျဖဴျဖဴတို႔ကိုဆုပ္ကိုင္ကာ မ်က္ရည္က်မိသည္..
အကုန္သူ႕အမွားေတြသာ...
ဒီကေလးေရာ အကိုေရာမွဘာအျပစ္မွ႐ွိတာမဟုတ္..
သူကႏွစ္ေယာက္လုံးကိုနာက်င္ေစခဲ့မိသည္...သူ႕ဘ၀မွာအကာကြယ္ေပးခ်င္ဆုံးလူႏွစ္ေယာက္သာ႐ွိသည္...
အကိုရယ္ မက္သ႐ူးရယ္
မက္သ႐ူးက သူ႕ရဲ႕ဘ၀အေမွာင္မိုက္ဆုံးအေျခအေနမွာသူနဲ႔အတူ႐ွိေနေပးခဲ့တဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသူ...
သူဘယ္လိုလုပ္ မက္သ႐ူးကို ဒီလိုျဖစ္တာျမင္ခ်င့္ပါ့မလဲ...သူမက္သ႐ူးလက္ကိုတင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္သည္...
"မက္သ႐ူး ကိုယ့္ကိုထားမသြားပါနဲ႔
မင္းပါမ႐ွိရင္ ကိုယ္တကယ္ ကိုယ္တကယ္ ဘယ္လိုေ႐ွ႕ဆက္ရမွန္းမသိေတာ့ဘူး"ဂ်ီအြန္း ကားမွန္ကေန ေနာက္ခန္းမွာ ငိုေႂကြးပီးမျဖည္ဆည္ႏိုင္ျဖစ္ေနတဲ့ သူ႕ညီအရင္းလိုခင္ခဲ့ရတဲ့ ဟန္ဘင္းရယ္ သူ႕ရင္ခြင္ထဲမွာေသြးအလိမ္းလိမ္းျဖင့္လဲေနသည့္ေကာင္ေလးရယ္ကိုၾကည့္လိုက္ရင္း သက္ျပင္းခ်မိသည္...
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp