Zawgyi
"ဒီမွာ မက္သ႐ူးႀကိဳက္တဲ့ ကိတ္မုန္႔ကိုယ္၀ယ္လာတယ္"
မက္သ႐ူး ဟန္ဘင္းကိုဖက္ရင္းျပလိုက္သည္...
ဟန္ဘင္းကေတာ့ မက္သ႐ူးရဲ႕ေခါင္းကိုဖြဖြေလးပုတ္ေပးရင္း..."ဒီေန႔ ကိုယ္ဘယ္အခ်ိန္လာႀကိဳရမလဲ"
"မႀကိဳနဲ႔ေတာ့ ကိုကို
ဒီေန႔ အလုပ္ေလးေတြလက္စသပ္စရာ႐ွိေသးတယ္"မက္သ႐ူးက Dear violinist jewelryဆိုင္ခြဲရဲ႕ jewelry designerတစ္ဦးျဖစ္သလို ဆိုင္ရဲ႕ပိုင္႐ွင္ဆိုလဲ မမွားေပ..
Dear violinist jewelry companyရဲ႕ CEOကေတာ့ မက္သ႐ူးနဲ႔မၾကာခင္လက္ထပ္ဖို႔ေစ့စပ္ထားတဲ့ ကိုကိုျဖစ္သည္..."ကိုကို အားတဲ့ေန႔က်ရင္ ခရီးတူတူထြက္ရေအာင္"
"ဟုတ္ပီေလ မက္သ႐ူး ႐ွန္ဟိုင္းကိုမသြားခင္ ခရီးတိုေလးတခုထြက္ရေအာင္ စီစဥ္ေပးမယ္"
"အဲ့တာေၾကာင့္ကိုကို႔ကိုခ်စ္တာ
ကိုကိုနဲ႔တခါမွအၾကာႀကီးတခြဲဖူးေတာ့ တလေလာက္ခြဲရမွာကိုစိတ္ထဲမွာေနလို႔မေကာင္းဘူး"ကိုကိုကေတာ့ မက္သ႐ူးေျပာတာေတြကိုနားေထာင္ရင္းျပဳံးစိစိလုပ္ေနသည္..
"ဘာလို႔ျပဳံးေနတာလဲ"
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ မက္သ႐ူးရဲ႕"
မက္သ႐ူးကိုကို႔ရဲ႕ျပဳံးေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းကို ျဖတ္ကနဲနမ္းလိုက္ရင္း...
"ႏွလုံးသားေလးအခုန္ျမန္ေနတာထိန္းမရေတာ့လို႔"
ကိုကို႔ကထပ္ျပဳံးတယ္..
မက္သ႐ူးကေတာ့႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္းပဲကိုကို႔အျပဳံးေတြကိုေငးေနခဲ့တယ္...'ဒီလိုေလးတသက္လုံးကိုကို႔နားမွာေနပီး ကိုကို႔အျပဳံးေတြကိုၾကည့္ခြင့္ရရင္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေကာင္းလိမ့္မလဲ ကိုကို'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ဟန္ဘင္း ႐ုံးခန္းထဲေရာက္ေတာ့ စားပြဲခုံေပၚမွာ ေရာက္ေနတဲ့အနက္ေရာင္ႏွင္းဆီေတြ...
ထို႔အတူ ပန္းစည္းနဲ႔အတူပါလာတဲ့ post cardတခု..'I will never forgive you'
ဟန္ဘင္း ပန္းစည္းေတြကိုဆိုဖာေပၚကိုခ်လိုက္ပီး post cardကို စားပြဲခုံရဲ႕ဘယ္ဘက္အံဆြဲထဲထည့္လိုက္သည္..
ထိုအံဆြဲထဲမွာ ပုံသဏၭာန္တူ post cardေတြကအျပည့္ပင္..
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp