10

287 4 0
                                    

Zawgyi

ဒီေန႔ ဟန္ဘင္းနဲ႔မက္သ႐ူးတို႔ရဲ႕ anniversary..
တနည္းjewelry designသစ္မိတ္ဆက္ပြဲ..
ဒီ designသစ္ကို ထုတ္ေဖာ္ျပသႏိုင္ဖို႔ ဟန္ဘင္းနဲ႔
မက္သ႐ူး ႏွစ္အေတာ္ၾကာႀကိဳးစားခဲ့ရသည္...
ဒီမိတ္ဆက္ပြဲမွာ တႏိုင္ငံလုံးက ဂုဏ္သရည္႐ွိ သူေဌးႀကီးေတြအျပင္ အလွအပႀကိဳက္ႏွစ္သက္သူ အမိုးသမီးမ်ားလည္းတက္ေရာက္ၾကသည္...
ထိုျပင္ ဒီေန႔လူစည္ေနသည့္ အဓိကအေၾကာင္းျပခ်က္က အသက္ငယ္ငယ္ေခ်ာေခ်ာ violinist က်န္းဟာအိုေၾကာင့္ပင္...

က်န္႔ေဟာက္ ဒုတိယထက္ ျပတင္းေပါင္မွန္ကေန ေအာက္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ အလင္းေရာင္တျဖတ္ျဖတ္ျဖင့္ ကင္မရာမ်ား ၀တ္ေကာင္းစားလွ၀တ္ထားၾကသည့္လူမ်ား အဆက္မျပတ္၀င္ထြေက္နသည့္ ကားမ်ားကိုျမင္လိုက္ရသည္..

"အကိုေလး စိတ္လႈပ္႐ွားေနတာလား"

Jiwoongရဲ႕အေမးကို က်န္႔ေဟာက္ဘာမွမေျဖမိ..
လက္ထဲကေဆးျဖဴျဖဴျပားမ်ားကို ပါးစပ္ထဲသို႔သာထည့္လိုက္သည္...

"သြားၾကရေအာင္
ဒီေန႔ဇာတ္လမ္းပုဒ္ကျပဖို႔႐ွိတာ ဘယ္လိုလုပ္ေနာက္က်လို႔ျဖစ္ပါ့မလဲ"

က်န္႔ေဟာက္ သူ၏လက္သူႂကြယ္မွ ေ႐ႊေရာင္ လက္စြပ္ပါးေလးကိုထိရင္းေျပာလိုက္သည္...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ဟန္ဘင္း အေတာ္ပင္စိတ္လႈ႕ပ္႐ွားေနသည္..
ပုံမွန္ဆိုလွ်င္ သူသည္အေနေအးသူျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ လူၾကားထဲပြဲတက္ျခင္းကိုေ႐ွာင္ေလ့႐ွိသည္...
မျဖစ္မေနတက္ေရာက္ရသည့္ပြဲမ်ားတြင္လည္း သူ႕ေဘးမွာအၿမဲမက္သ႐ူးက႐ွိေနေပးတတ္သည္...

"ဒီေန႔ ပြဲကို တက္ေရာက္မဲ့လူစာရင္းတခ်က္ျပေပးပါ"

အတြင္းေရးမႉးမေလးက ဟန္ဘင္းလက္ထဲကို ဖိုင္တြဲတခုထည့္ေပးလာသည္...
ဟန္ဘင္း နာမည္တခုကိုအခ်ိန္အၾကာလိုက္႐ွာမိေနပီး မပါသာေသခ်ာမွသာ စိတ္ေအးသြားေတာ့သည္...
ဟန္ဘင္း စီပြားေရးလႈပ္ငန္းထဲ၀င္ကတည္းက ထိုလူနဲ႔ေဝးႏိုင္သမွ်ေဝးေဝးေနခဲ့သည္..
ဒီလိုပြဲလမ္းသဘင္ဖိတ္ဖို႔မဆိုႏွင့္ သူတက္ေရာက္သည့္ပြဲဆိုလွ်င္ေတာင္ ဟန္ဘင္းမသြားဖို႔ဆုံးျဖတ္တတ္သည္..
အခုလို အကို႐ွိေနသည့္ ပြဲမွာဆိုရင္ သူပိုပီးသတိထားသင့္သည္ေလ...

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now