Zawgyi
"ကိုကို
ဒီည jewelry showကို တူတူသြားမယ္မလား""ဒါေပါ့ ကိုယ္ကမက္သ႐ူးေလးနဲ႔မသြားလို႔ ဘယ္သူနဲ႔သြားရမွာလဲ"
အမွန္ပင္ မက္သ႐ူးမွလြဲ၍ ဟန္ဘင္းအတူတြဲသြားရန္လူမ႐ွိပါ...
ဟန္ဘင္းမွာငယ္စဥ္ကတည္းက အေပါင္းအသင္းဟူ၍သိပ္မ႐ွိ...
အထူးသျဖင့္ မျပည့္စုံတဲ့သူ႕ကိုေပါင္းသင္းခ်င္သူကအေတာ္ပင္႐ွားသည္...
သူ႕ေပၚမွာ ေႏြးေထြးမႈေတြေပးခဲ့တဲ့သူေတြထဲမွာ
မက္သ႐ူးလဲအပါအ၀င္ျဖစ္သည္...
ဒါေၾကာင့္လဲ သူမက္သ႐ူးကို လက္ထပ္ဖို႔ဆုံးျဖတ္ခဲ့သည္ကို ဘယ္ေတာ့မွေနာင္တရမည္မဟုတ္မွန္းယုံၾကည္သည္...ဒီေန႔ londonက ေနာက္ႏွစ္မွာထုတ္မဲ့ပစၥည္းအသစ္ရဲ႕ဒီဇိုင္းအတြက္ violinistတစ္ေယာက္ ေရာက္မယ္ေျပာတယ္..
ကုမၸဏီရဲ႕ vibeနဲ႔လည္းကိုက္ညီပီး designမွာ song noteသေကၤေတြထည့္ဖို႔ကူညီေပးႏိုင္တဲ့သူေပါ့မက္သ႐ူးေျပာသည္ကို ဟန္ဘင္းဂ႐ုတစိုက္နားေထာင္ေနလိုက္သည္...
တကယ္ေတာ့ ဟန္ဘင္းဒီကုမၸဏီကိုေအာက္ေျခကစပီး တည္ေထာင္ခဲ့ရတာပင္...အစက ဟန္ဘင္းမွာအိမ္မက္ဆိုတာမ႐ွိခဲ့...
ျခံထဲမွာ တေယာထိုးေနၾက ခ်စ္ရသူတေယာဆရာေလးအတြက္ သူ႕ရဲ႕လက္သြယ္သြယ္မွာ ကိုယ္တိုင္လုပ္ထားတဲ့လက္စြပ္ေလး၀တ္ေပးခ်င္ခဲ့မိသည္...
ဒါေၾကာင့္လဲ jewelry artကိုသင္ယူခဲ့ပီး ကုမၸဏီေထာင္ခ်ိန္မွာအထိ Dear violinistဆိုပီးေပးခဲ့မိသည္..ကုမၸဏီတည္ေထာင္ပီးတဲ့ေနာက္ သူနဲ႔အတူေအးအတူပူအမွ် ကုမၸဏီကိစၥေတြကိုေဆာင္႐ြက္ေပးခဲ့သူက မက္သ႐ူးပင္...
တခါတေလ သူမက္သ႐ူးအေပၚအားနာမိသည္.."ကိုကို႔ ဘာေတြေတြးေနတာလဲ
ဒီညကြၽန္ေတာ့ကိုလာႀကိဳဖို႔မေမ့နဲ႔ေနာ္"မက္ခ်ဴးကျပဳံးရင္းဆိုလာသည္...
မက္ခ်ဴးအျပဳံးေတြကအရမ္းလွသည္...
ဟန္ဘင္းျမင္ဖူးသမွ်အလွအပထဲမွာ မက္ခ်ဴးအျပဳံးက အလွဆုံးေတြထဲကတခုျဖစ္သည္...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
က်န္႔ေဟာက္ ဟိုတယ္ကိုေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေျခပစ္လက္ပစ္ ကုတင္ေပၚကိုလွဲခ်လိုက္သည္...
ေနာက္ဆုံးေတာ့ သူ koreaကိုျပန္ေရာက္ခဲ့ပီ...
ဒီႏိုင္ငံကိုေက်ာ္ခိုင္းခဲ့တာ ခုဆိုရင္ 5ႏွစ္နီးပါးပင္႐ွိေလာက္ေလပီ...
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp