8

124 2 0
                                    

Zawgyi

ဒီေန႔လဲ ေဆးခန္းေ႐ွ႕ကိုေရာက္လာျပန္တဲ့ရစ္ခီ့ကို ထယ္ရယ္ မ်က္ကြယ္ျပဳထားလိုက္သည္...
သူတခါ ထိုလူ႕ကိုႏွလုံးသားေပးခဲ့ဖူးပါသည္..
သို႔ေသာ္ ရင္ကြဲျခင္းႏွင့္သာအဆုံးသတ္ခဲ့ရသည္..
ယခုတခါမွာ သူမ႐ူးမိုက္ခ်င္ေသာ္လည္း အမွတ္မ႐ွိသည့္ႏွလုံးသားကေတာ့ သူတစ္ေယာက္သာ...

ေဆးခန္းပိတ္ပီး ကားေပၚတက္ေတာ့ သူ႕ကားနားကို
ရစ္ခီလမ္းေလွ်ာက္လာပီး noteစာ႐ြက္ကိုျပလာေလသည္..

'ကိုယ္တို႔စကားေျပာရေအာင္ေဒါက္တာေလး'

ထယ္ရယ္ မျမင္သည့္အတိုင္းျဖင့္ လီဗာကိုနင္းကာထြက္ရန္ျပဳေတာ့ ကားေ႐ွ႕႐ုတ္တရတ္ပိတ္ရပ္လိုက္တဲ့ ရစ္ခီေၾကာင့္ အျမန္ပင္ ဘရိတ္အုပ္ပစ္လိုက္ရသည္...

"မင္း႐ူးေနတာလား ရစ္ခီ!!"

ေဒါသတႀကီးထြက္လာတဲ့ ထယ္ရယ့္ကိုၾကည့္ရင္း သူလုပ္ရမွာတစ္၀က္ေက်ာ္ေအာင္ျမင္ပီမွန္းသိလိလိုက္သည္...
ကမ္င္ထယ္ရယ္ဘယ္ေလာက္စိတ္ျပတ္သားသည္ျဖစ္ပါေစ ဘယ္တုန္းကမ်ား ရစ္ခီဆိုသည့္သူ႕ကိုစိတ္ျပတ္ႏိုင္လို႔လဲ...

"မင္းတကယ္႐ူးေနတာလား"

ရစ္ခီ ပါးစပ္လႈပ္႐ုံသာေျပာလိုက္သည္..
အသံမထြက္ေသာ္လည္း ေျဖးညႇင္းတဲ့သူ႕ရဲ႕ပါးစပ္လႈပ္တဲ့ပုံစံကိုၾကည့္ရင္း ရစ္ခီဘာေျပာေနသည္မွန္း ထယ္ရယ္သိလိုက္သည္..

'ကိုယ္႐ူးေနတာျဖစ္မယ္
ကိုယ္လိုအ႐ူးကို မင္းအခြင့္အေရးတခုေပးႏိုင္မလား'

"႐ူးရင္လည္း မင္းတစ္ေယာက္ထဲဆက္႐ူးေနလိုက္ ရစ္ခီ ငါကေတာ့မင္းစီျပန္လာပီးအ႐ူးျဖစ္မခံႏိုင္ဘူး"

ရစ္ခီကဘာမွေျပာမလာဘဲ ထယ္ရယ့္လက္ထဲကို ေဆးစစ္ခ်က္တ႐ြက္ထည့္ေပးလာေလသည္...

'အဆုတ္ကင္ဆာ ေနာက္ဆုံးအဆင့္'

ထယ္ရယ္ ထိတ္လန္႔ပီးရစ္ခီ့ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္မိသည္..

"မင္း.."

အဆုတ္ကင္ဆာေနာက္ဆုံးအဆင့္ဆိုရင္ ရစ္ခီ့မွာလပိုင္းေလာက္သာအခ်ိန္က်န္ေတာ့တာကို ထယ္ရယ္သိသည္..

'ကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္ေတြမွာေဒါက္တာေလးနဲ႔အတူ႐ွိခ်င္တယ္'

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now