📌spoiler include📌
Unicode
"ကမ္င္ဂ်ီအြန္း႐ွီး ထပ္ေတြ႕ျပန္ပီေနာ္"
ဂ်ီအြန္း မက္သ႐ူးအသံကိုၾကားလိုက္ေသာ္လည္းဘာမွျပန္မေျဖမိ...
သူ ေကြၽးလက္စ အစာေတြကိုသာ လမ္းေဘးေၾကာင္ေလးေတြကိုေကြၽးေနမိသည္..."ကြၽန္ေတာ္ ကမ္င္ဂ်ီအြန္းကိုလိုက္႐ွာေနတာပါ"
"ကိုယ့္ကိုလား"
မက္သ႐ူးကေခါင္းၿငိမ့္ျပလာသည္....
"ကြၽန္ေတာ္ ကိုကိုနဲ႔သူ႕အေၾကာင္းကိုသိခ်င္လို႔"
"ကိုယ္မေျပာျပႏိုင္ဘူး သိခ်င္ရင္ ကာယကံ႐ွင္ေတြစီကပဲေမးၾကည့္လိုက္ပါ"
မက္သ႐ူးအစကတည္းကသိပီးသားပင္ သူေျပာမွာမဟုတ္မွန္း...
သို႔ေသာ္ ကိုကိုကေရာ က်န္းဟာအိုကေရာ ဒီအေၾကာင္းေတြသူ႕ကိုေျပာျပမည္တဲ့လား...
အနည္းဆုံးေတာ့သူသိခ်င္တယ္ ဘာလို႔ ကိုကိုက က်န္းဟာအိုကိုသိပ္ခ်စ္ရေပမဲ့ထားခဲ့ရတာလဲဆိုတာ...
သူသိခ်င္တယ္ ဘာလို႔ကိုကိုကက်န္းဟာအိုကိုေတာင္းပန္ပါတယ္မေျပာႏိုင္တဲ့အထိ အျပစ္႐ွိတဲ့စိတ္ေတြခံစားေနရတယ္ဆိုတာ....
တခါတေလ ဘာကိုမွမသိရပဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအျပစ္တင္ေနတဲ့ကိုကို႔ကိုျမင္ရတာ သူ႕အတြက္လဲအဆင္ေျပေနတာမဟုတ္.."ကြၽန္ေတာ္တကယ္သိခ်င္တာပါ ကြၽန္ေတာ့ကိုေျပာျပေပးပါ"
"ကိုယ္ ဟန္ဘင္းကိုကတိေပးထားတယ္
ဘယ္သူ႕ကိုမွမေျပာျပဖို႔ ကိုယ္အဲ့ဒီကတိကိုတည္ရလိမ့္မယ္"ထိုအ်ိန္က ဟန္ဘင္းကသူ႕ကိုအေၾကာင္းအရာေတြအကုန္ေျပာျပေသာ္လည္း သူဒီႏွစ္ေတြမွာအကိုေလးကိုေျပာမျပႏိုင္ခဲ့တဲ့အေၾကာင္းအရင္း ဟန္ဘင္းကမေျပာျပခိုင္းတဲ့အေၾကာင္းအရင္းက အကိုေလးသိသြားရင္ၿငိမ္ေနမွာမဟုတ္ဖူးဆိုတာသိလို႔ေပ...
အကိုေလးက သူ႕အသက္ကိုေတာင္မငဲ့ပဲ ဟန္ဘင္းနဲ႔ေနဖို႔ကိုပဲေ႐ြးခ်ယ္ေပလိမ့္မည္...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Boss projectအျပင္ကိုေပါက္ၾကားသြားပီ!!"အေစာတလ်င္ေရာက္လာပီး ေျပာတဲ့မန္ေနဂ်ာဟာ သူ႕ရဲ႕လက္ထဲက laptopကို ဟန္ဘင္းစီကိုျပလိုက္သည္...
သူတို႔ရဲ႕ၿပိဳင္ဘက္ကုမၸဏီက သူႏွစ္႐ွည္လမ်ား လုပ္ထားတဲ့ designကိုတပုံစံထဲထုတ္လိုက္တာပင္...
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp