Zawgyi
"ဘာ!!
ေဆာင္းဟန္ဘင္းက ငါ့ကိုတိုင္ခ်က္ဖြင့္ထားတယ္ေပါ့"အခန္းထဲကအနက္ေရာင္၀တ္စုံနဲ႔လူေတြအားလုံးအားလုံးထိုလူ႕အားေၾကာက္႐ြံ႕စြာေခါင္းငုံ႔ထားၾကသည္...
"ေဆာင္းဟန္ဘင္း
မင္းက ငါနဲ႔ကစားခ်င္တယ္ဆိုမွေတာ့ ငါကလဲအပ်င္းေျပမင္းနဲ႔ေဆာ့ေပးရတာေပါ့"ထိုလူ႕ရဲ႕ရယ္ေမာေမာသံဟာအခန္းထဲခုလုံးကိုလႊမ္းျခံဳသြားေလသည္...
ေဆာင္းဟန္ဘင္းဆိုသည့္ေကာင္ေလးက သူ႕ကိုတနည္းမဟုတ္တနည္းမေကာင္းတာေတြပဲျဖစ္ေစခဲ့တဲ့သူတစ္ေယာက္...
အစကတည္းက သူအလြတ္မေပးခဲ့သင့္တဲ့လူတစ္ေယာက္...တခ်ိန္က မိဘမဲ့ကေလးသုံးေယာက္ကိုဆုံးသြားတဲ့ တနည္းေျပာရရင္ သူကိုယ္တိုင္သတ္ပစ္ခဲ့တဲ့သူရဲ႕ဇနီးျဖစ္သူကေမြးစားခဲ့သည္...
အဲဒီထဲကတစ္ေယာက္က ေဆာင္းဟန္ဘင္း...
က်န္းဟာအိုကို သူ႕ရဲ႕အမိန္႔ေတြဖီဆန္လာေအာင္လုပ္တဲ့သူ...
အစကတည္းက သူ႕ကိုသတ္ပစ္ဖို႔စီစဥ္ခဲ့သည္
သူ ဒါမွမဟုတ္ရင္ က်န္းဟာအို...ဒါေပမဲ့ သူ႕ကိုအထင္ေသးမိခဲ့သည္ဟုပဲေျပာရမလား
အလြတ္ေပးခဲ့မိသည္...
အဲဒီလိုအလြတ္ေပးခဲ့မိလို႔ အခုလိုသူ႕ကိုထိဖို႔ထိုေကာင္ေလးကႀကိဳးစားလာသည္...
ဒါေပမဲ့ဒီတခါေတာ့သူအလြတ္ေပးမွာမဟူတ္ေတာ့.."ဟာအိုေရ မင္းရဲ႕မားမားေနာက္ကို မင္းခ်စ္ရတဲ့သူကိုပို႔ေပးရေတာ့မယ္ထင္တယ္"
သူ အံဆြဲထဲကေသနတ္ကိုထုတ္လိုက္သည္...
ေသနတ္...
သူအခ်စ္ရဆုံးလူကို သူမရဲ႕သားျဖစ္သူေ႐ွ႕မွာပစ္သတ္ခဲ့တဲ့လက္နက္...
အခု သူမသားရဲ႕အခ်စ္ရဆုံးလူကို သူ႕ရဲ႕ေ႐ွ႕မွာပစ္သတ္မဲ့လက္နက္....
ဒါမွမဟုတ္ က်န္းဟာအိုကိုယ္တိုင္သတ္မယ္ဆိုလဲ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမယ္ထင္ပါ့...
.
.
.
.
.
.
.
.
"ကြၽန္ေတာ္သိတယ္
ခင္မ်ား ကိုကိုနဲ႔သူ႕အေၾကာင္းေတြသိေနတယ္ဆိုတာ
အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့ကိုေျပာျပေပးပါ ေဒါက္တာ"မက္သ႐ူးတကယ္ကိုကိုနဲ႔သူ႕အေၾကာင္းကိုသိခ်င္မိသည္...
သို႔ေသာ္ ထိုအေၾကာင္းကိုသိသူေတြတဦးတေယာက္ကမွသူ႕ကိုထိုအေၾကာင္းေျပာမည္မဟုတ္မွန္းလဲသိသည္...
သူမွတ္မိသည္က ေဆး႐ုံတက္စဥ္ ေဒါက္တာထယ္ရယ္ ဂ်ီအြန္းဆိုတဲ့သူ ရစ္ခီဆိုတဲ့သူ ပီးေတာ့ကိုကို သူတို႔အားလုံးကတစ္ေယာက္က္ုတစ္ေယာက္အခ်ိန္ၾကာၾကာသိခဲ့ပုံရသည္...
ထို႔ေၾကာင့္ ေဒါက္တာ ထယ္ရယ္ကိုဆက္သြယ္ႏိုင္မဲ့နည္းလမ္းစုံစမ္းျဖစ္ခဲ့ျခင္းပင္...
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp