Note
ေအာက္မွာ mini epပါပါတာမို႔ ေအာက္ဆုံးထိဖတ္ေပးပါေနာ္...
ဒီတခါ စာလုံးေရအမ်ားႀကီး အပိုင္းအ႐ွည္ႀကီးေရးေပးထားပါတယ္
______________________________________Zawgyi
အခန္းထဲ၀င္လာတဲ့ မ်က္ႏွာရင္းႏွီးဖူးပီးသားျဖစ္သည့္ jiwoongဆိုသူႏွင့္အသားျဖဴျဖဴဆံပင္အေရာင္ဆိုးထားသူတစ္ဦး....
"ကိုကို ေဆး႐ုံဆင္းဖို႔သြားျပင္ေနတာပါ
ခနေလာက္ထိုင္ေစာင့္ပါဦး"Jiwoongဆိုသူရဲ႕လက္ထဲမွာ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပြင့္ေတြ...
"မင္းအတြက္ အကိုေလးေပးခိုင္းလိုက္တာပါ
ပီးေတာ့ေျပာလိုက္ပါေသးတယ္
ျမန္ျမန္က်န္းမာပါေစတဲ့"မက္သ႐ူး အနီေရာင္ႏွင္းဆီပန္းစည္းကို ယူလိုက္သည္...
"လူႀကီးမင္းက်န္းဟာအိုကို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာေပးပါဦး ပီးေတာ့ ဒီကအက္ုjiwoongက ကြၽန္ေတာ့ကိုေသြးလႉေပးခဲ့တယ္လို႔ၾကားပါတယ္ ေက်းဇူးပါ"
Jiwoongဆိုသူကေခါင္းၿငိမ့္ျပ႐ုံသာၿငိမ့္ျပသည္..
Jiwoongေနာက္မဇာပါလာတဲ့ ဆံပင္အေရာင္ဆိုးထားတဲ့သူကေတာ့ ဘာအမူအရာမွမျပပဲ မက္သ႐ူးကိုသာစူးစူးရဲရဲၾကည့္ေနသည္...ခနအၾကာမွာ အခန္းထဲကို ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ေယာက္လာသည္...
သူ႕ကိုမက္သ႐ူးသိသည္..
အျပဳံခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔ မက္သ႐ူးကိုဂ႐ုစိုက္ေကးတဲ့ဆရာ၀န္ ကမ္ထယ္ရယ္...
ဒါေပမဲ့ အဲဒီဆရာ၀န္က အခန္းထဲကထိုသူ(ဆံပင္ဆိုးထားသူ)ကိုျမင္တာနဲ႔ ေက်ာက္႐ုပ္တခုအသြင္ေျပာင္းသြားသည္...
ပီးေတာ့သူ႕ပါးစပ္ကထြက္လာတဲ့နာမည္..."Ricky.."
ထိုသူကလည္း ထိုဆရာ၀န္႔ဘက္ကိုၾကည့္ပီး သူ႕ရဲ႕အိပ္ကပ္ထဲက noteစာ႐ြက္ေပၚမွာတခုခုကိုခ်ေရးလိုက္သည္...
ထို႔ေနာက္ ထိုစာ႐ြက္ကိုဆရာ၀န္ေလးရဲ႕လက္ထဲကိုထည့္ေပးပီး Jiwoongနဲ႔အတူအခန္းျပင္ကိုထြက္သြားေတာ့သည္...'ကြၽန္ေတာ္ ဆရာ၀န္ေလးစီကိုဒီေန႔မလာႏိုင္ေလာက္ဘူး'
ထယ္ရယ္ လက္ထဲကစကၠဴကိုဖတ္ပီးေနာက္ ျပန္သိမ္းထားလိုက္သည္...
Ricky့မွာ Cancer႐ွိေနတယ္လို႔ၾကားပီးရကတည္းက သူricky့ကိုႏွင္မထုတ္ႏိုင္ေတာ့...
လိမ္ေျပာေနတာလားလို႔ေတြးမိေပမဲ့ အကယ္၍ဆိုတဲ့စကားလုံးကသူ႕ကိုထပ္႐ူးသြပ္ေစသည္...
အကယ္၍ Rickyမွာသာကင္ဆာ႐ွိတာအမွန္ဆိုရင္ သူအသက္႐ွင္ဖို႔ကတစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ပဲက်န္ႏိုင္ေတာ့မယ္...
သူဒီလူ႕ကို တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာပီးတဲ့အခါ မေတြ႕ႏိုင္ေတာ့မွာေတြးမိေတာ့ သူဘယ္လိုလုပ္ႏွင္ထုတ္ရက္မွာလဲ...
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp