Zawgyi
ဟန္ဘင္း ကားေပၚကဆင္းလိုက္သည္ႏွင့္ ပြဲတခုလုံးမွာ႐ွိသမွ် cameraေတြ mediaေတြအကုန္ သူ႕စီကိုဦးတည္လာၾကသည္...
ေဆာင္းဟန္ဘင္းဟာ အရပ္ျမင့္ျမင့္နဲ႔ေခ်ာေမာတဲ့႐ုပ္ရည္ကိုပိုင္ဆိုင္ထားသည့္အျပင္ ေဘးမွာရပ္ေနသည့္ koreaႏိုင္ငံရဲ႕Canadaသံအမတ္ရဲ႕သားျဖစ္တဲ့ေဆာ့မက္သ႐ူးကိုပါေစ့စပ္ထားေသးျပန္သည္...
ေဆာ့မက္သ႐ူးရဲ႕ပိုင္ဆိုင္မႈေတြမပါလွ်င္ပင္ကို ေဆာင္းဟန္ဘင္းရဲ႕ Koreaႏိုင္ငံမွာတင္မက ကမ႓ာ့ေဈးကြက္မွာပါလႊမ္းမိုးေနရာယူထားေနသည့္Dear violinist jewelry companyကိုၾကည့္ျခင္းျဖင့္ သူဟာ အသက္အငယ္ဆုံးျဖင့္အေအာင္ျမင္ဆုံးစီးပြားေရးလုပ္ငန္း႐ွင္တစ္ေယာက္ဆိုတာ မည္သူမွ်ျငင္းႏိုင္မည္မဟုတ္...ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကဆိုၾကသည္...
ေဆာင္းဟန္ဘင္းကအရင္ဘ၀ကႏိုင္ငံကိုကယ္တင္ခဲ့လို႔ဟာ ဒီလိုအေကာင္းတကာ့အေကာင္းဆုံးေတြကိုရ႐ွိခဲ့သည္ဟူ၍...
သို႔ေသာ္ ဒီလိုဘ၀ကိုရရန္ ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳးကို႐ွင္သန္ခဲ့ရပီး ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးကိုလက္လႊတ္ခဲ့ရလဲဆိုတာ မည္သူမွ်မသိႏိုင္..."ကိုကို...
ကြၽန္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူတြဲလုပ္မဲ့ violinistနဲ႔ေတြ႕ၾကည့္ၾကမလား"ဟန္ဘင္း ေခါင္းၿငိမ့္ျပလိုက္သည္...
တကယ္ေဆာ့ မက္သ႐ူးကိုယ္တိုင္လဲ အလုပ္ကိစၥေတြေၾကာင့္ တေယာပညာ႐ွင္နဲ႔ပူးေပါင္းမဲ့အလုပ္အေပၚအာ႐ုံသိပ္မရခဲ့ေပ...
အခုထိေတာင္ တေယာပညာ႐ွင္ရဲ႕႐ုပ္ေရာ နာမည္ေရာကိုသိထားျခင္းမ႐ွိ..
သိထားသည္တခုက တေယာပညာ႐ွင္က တ႐ုတ္-ကိုရီးယားကျပားတစ္ေယာက္ျဖစ္ပီး UKႏိုင္ငံမွာအခ်ိန္ၾကာပညာသင္ခဲ့သည္ဆိုတာပင္..ထိုအခ်က္အလက္ကတစုံတေယာက္ႏွင့္ အေတာ္ပင္တိုက္ဆိုင္ေသာ္လည္း မက္သ႐ူးအဲ့ေလာက္ထိအေတြးမလြန္ခ်င္...
ထို႔အျပင္ ထိုသူရဲ႕အရည္အခ်င္းအရ မက္သ႐ူးတို႔႐ွာေနသည့္ ပုံစံမ်ိဳးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လက္လႊတ္မခံႏိုင္ပဲ အျမန္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဖို႔ျပင္ခဲ့တာျဖစ္သည္.."ဒါ႐ိုက္တာSeok
ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္မဲ့Violinist ပါတီကိုေရာက္ေနပါပီ"Mask partyျဖစ္တဲ့အတြက္ပြဲအတြင္း႐ွိလူတိုင္းလိုလို မ်က္ႏွာတျခမ္းကာတဲ့မ်က္ႏွာဖုံးမ်ားကိုတပ္ဆင္ထားၾကသည္...
ဟန္ဘင္းႏွင္းမက္သ႐ူးသည္လည္းအတူတူပင္...
ဟန္ဘင္းက အနက္ေရာင္ မ်က္ႏွာဖုံးကိုတပ္ဆင္လိုက္ပီး မက္သ႐ူးက အျဖဴေရာင္မ်က္ႏွာဖုံးကိုတပ္ဆင္လိုက္သည္....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
'Even if our love is a mistake....'
Fanfiction'အကယ်၍ ငါတို့ရဲ့အချစ်ကအမှားတခုဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင်...' main-binhao×binthew side-gyujin, shentaerae 🔻This story is not related to real life🔻 Don't read if you are sensitive about otp