17

162 3 0
                                    

Zawgyi

က်န္႔ေဟာက္ခလုတ္ကိုႏွိပ္လိုက္ခ်ိန္ တနည္း ထိုသူခလုတ္ကိုတၿပိဳင္နက္ထဲႏွိပ္လိုက္ခ်ိန္မွာ သူ႕ေ႐ွ႕ကို႐ုတ္ရတ္ေရာက္လာတဲ့ဟန္ဘင္း..
သူ႕ဘက္ကိုမ်က္ႏွာမူထားတဲ့ ဟန္ဘင္းရဲ႕ ဘယ္ဘက္လက္ကိုသူ႕ရဲ႕က်ည္ဆန္ကေဖာက္ထြက္သြားတာကိုျမင္လိုက္ရသည္...
ထိုအတူ ‌အေနာက္ဘက္က ထိုလူ႕ရဲ႕က်ည္ဆန္က ဟ္ဘင္းရဲ႕ရင္ဘတ္တည့္တည့္သို႔....

"ေမာင့္!!!!!!"

သူ႕အျမန္ေျပးကာ လဲက်ေနတဲ့ဟန္ဘင္းကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ထားလိုက္သည္...
ဟန္ဘင္းရဲ႕အခုလိုပုံစံကိုျမင္ရတာ သူ႕အတြက္သိပ္ကိုနာက်င္စရာေကာင္းလွသည္...
အထူးသျဖင့္ ဟန္ဘင္းကိုဒဏ္ရာရေအာင္လုပ္တဲ့သူက သူ(က်န္းဟာအို)ဆိုတဲ့အျဖစ္မွန္ကပင္ပို၍ပင္နာက်င္ေစသည္..
သူ႕ရဲ႕နာက်င္မႈသက္ေသအျဖစ္ မ်က္ရည္ေတြက်လာေတာ့ အားအင္ခ်ည့္နဲ႔ေနသည့္ ဟန္ဘင္းက လက္ကိုပင္ပင္ပန္းပန္းေျမႇာက္လာကာ မ်က္ရည္သုတ္ေပးရန္ျပင္ေလသည္...

"မငိုပါနဲ႔ အကို~"

စကားသံကတိုးလြန္းတာေၾကာင့္ က်န္႔ေဟာက္ပင္ ေသခ်ာမၾကားရေပ...
ထိုစကားရဲ႕အဆုံးမွာ ဟန္ဘင္းရဲ႕မ်က္ရည္သုတ္ေပးရန္ျပင္ေနသည့္ လက္တဖက္ဟာ လမ္းတ၀က္မွာပဲေျမျပင္ေပၚသို႔က်သြားေလေတာ့သည္...

"မဟုတ္ဖူး..
ေမာင္ ထပါဦး"

".........."

"ေမာင္ ငါ့ကိုဒီလိုမထားခဲ့ပါနဲ႔
ဘာလို႔လဲ မင္းကဘာလို႔လဲ"

က်န္႔ေဟာက္ ရင္ကြဲမတတ္ခံစားရသည္...
သူဒီေလာက္နာက်င္ရတာမ်ိဳးတခါမွမခံစားဖူးခဲ့ပါ..
ဟန္ဘင္းသူ႕ကိုထားသြားခ်ိန္က နာက်င္မႈေတြခံစားခဲ့ရေသာ္လည္း ဒီေလာက္ဆိုးဆိုးဝါးဝါးေတာ့မဟုတ္ေပ..
အခု သူ႕ကမ႓ာတခုလုံးအေမွာင္က်သြားသလို...
သူ႕ရဲ႕ႏွလုံးသားတခုလုံးကိုအစိမ္းလိုက္ခြဲထုတ္ခံရသကဲ့သို႔နာက်င္ေနရေလသည္...

တဖက္မွာ ႀကိဳးတုတ္ခံထားရဲ႕ မက္သ႐ူးကေရာ....
သူလဲ႐ူးမတတ္ပဲေပါ့...
တကယ္ေတာ့ သူအျဖစ္အပ်က္အားလုံးကိုမ်က္ဝါးထင္ထင္ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတာေတာင္ သူကိုကို႔ကိုမတားႏိုင္ခဲ့ေပ...
ကိုကို က်န္းဟာအိုေ႐ွ႕မွာ ကာရပ္လိုက္တာကိုသူျမင္ခဲ့သည္...
ကိုကို႔ရဲ႕ ရင္ဘတ္ႏွင့္လက္ကိုက်ည္ဆန္ေတြေဖာက္သြားတာကိုျမင္ခဲ့ရသည္...
သို႔ေသာ္ ပါးစပ္ကိုအုပ္ထားသည့္အ၀တ္ ခႏၶာကိုယ္ကိုတုတ္ေႏွာင္ထားသည့္ႀကိဳးတို႔ေၾကာင့္ တားဆီးႏိုင္ျခင္းမ႐ွိခဲ့ပါေပ...

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now