14

136 2 0
                                    

Zawgyi

"Ricky အခုတေလာ မင္းကိုခိုင္းထားတဲ့အစီအစဥ္အေျခအေနဘယ္လို႐ွိလဲ"

ရစ္ခီ က်န္႔ေဟာက္ကို ဖုန္းထဲကေနစာ႐ိုက္ပီး messageပို႔လိုက္သည္..

'အဆင္ေျပပါတယ္ သခင္ေလး
သူ႕ဘက္ကတေျဖးေျဖးနဲ႔ျပန္ပီးစိတ္ေလွ်ာ့လာပါပီ'

ရစ္ခီ ေဒါက္တာေလးနဲ႔ျပန္ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္နဲ႔ အခုအခ်ိန္နဲ႔ဆိုရင္ အေျခအေနေတာ္ေတာ္ကြာျခားသြားပီျဖစ္သည္..
‌ျပန္ေတြ႕တုန္းက ေဒါက္တာေလးဟာသူ႕နားကိုလုံး၀အကပ္မခံပဲေ႐ွာင္ေနခဲ့ေပမဲ့ ကင္ဆာဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်င္နဲ႔ သူ႕ေဘးနားကိုျပန္ကပ္ခြင့္ရခဲ့ပီး သခင္ေလးအတြက္ျပန္လက္စားေခ်ေပးႏိုင္ေတာ့မည္..ေဒါက္တာေလးဟာသူ႕နားကိုလုံး၀အကပ္မခံပဲေ႐ွာင္ေနခဲ့ေပမဲ့ ကင္ဆာဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်င္နဲ႔ သူ႕ေဘးနားကိုျပန္ကပ္ခြင့္ရခဲ့ပီး သခင္ေလးအတြက္ျပန္လက္စားေခ်ေပးႏိုင္ေတာ့မည္..

"သူနဲ႔ျမန္ျမန္အဆင္ေျပေအာင္လုပ္ပီး သူ႕ကိုရင္ကြဲရတဲ့ခံစားခ်က္ကိုခံစားေစခ်င္တယ္ ရစ္ခီ
မင္းကူညီမွျဖစ္လိမ့္မယ္"

ေသခ်ာတာေပါ့...
ရစ္ခီခ်စ္ရသူရဲ႕စကားကိုဘယ္လိုလုပ္ျငင္းႏိုင္ပါ့မလဲ...
အကယ္၍ ခ်စ္ရသူကိုမေစခိုင္းရင္ေတာင္သူ႕အေနနဲ႔ခ်စ္ရတဲ့သခင္းေလးအတြက္ဘာမဆိုလုပ္ေပးဖို႔ဆႏၵ႐ွိသည္...

'ေဒါက္တာေလး ကြၽန္ေတာ္ မင္းအေပၚအျပစ္ထပ္ျပဳရဦးမွာပဲ
ေတာင္းပန္တာကိုေတာ့မလုပ္ေတာ့ပါဘူး
ဒါေပမဲ့ မင္းကေတာ့ သခင္ေလးကိုေတာင္းပန္ဖို႔လိုတယ္'
.
.
.
.
.
.
.
.
ဟန္ဘင္း jewelry  designအသစ္ထုတ္ဖို႔အတြက္အလုပ္႐ႈပ္ေနတာျဖစ္သည္...
ဒီprojectကို ျပည္တြင္းျပည္ပ႐ွယ္ယာ၀င္ေတြအျပင္ တျခားmediaမ်ားကလည္းစိတ္၀င္စားေနၾကသည္မို႔ အမွားအယြင္းျဖစ္လို႔မျဖစ္ပါ..
ဒီ projectပီးသြားရင္ မက္သ႐ူးနဲ႔လက္ထပ္ဖို႔ကိစၥကိုအၿပီးလုပ္ဖို႔စီစဥ္ထားသည္...
သူမက္သ႐ူးကို နာက်င္ေစမိတာမ်ားပီ...

*‌ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္*

တံခါးေခါက္သံနဲ႔အတူ၀င္ေရာက္လာတဲ့သူဟာ သူေ႐ွာင္ေနမိတဲ့သူ...
အကို...

သူအကို႔ကိုျမင္လိုက္သည္ႏွင့္အၾကည့္လႊဲလိုက္မိေတာ့ အကိုက အက္ကြဲေနတဲ့အသံနဲ႔ခနဲ႔သလိုရယ္သည္...

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now