13

444 59 13
                                    

Unicode

"အကိုမက်သရူး"

"ကြားသားမိုးကြိုး ကင်မ်ခွေးပေါက်ဘယ်ကလှည့်လာတာတုန်း"

သူ့ကိုခွေးပေါက်လို့ခေါ်လိုက်လို့ထင်သည် ကမ်င်ဂယူဘင်းရဲ့မျက်နှာဟာရှုံ့မဲ့လို့...

"ကျွန်တော်ကခွေးဆို အကိုလည်းခွေးပဲ
ဒါနဲ့ဘယ်ကနေဘယ်လိုဒီခွေးလေးက ကားကြိတ်ခံရတာတုန်း"

"အကြီးကိုများခွေးတဲ့ ခေါက်ထည့်လိုက်ရ"

ဂယူဘင်းက မက်သရူးရဲ့ညီတစ်၀မ်းကွဲတော်စပ်တူဖြစ်ပီး ငယ်ငယ်ကတည်းကအရမ်းရင်းနှီးခဲ့သူဖြစ်သည့်အလျောက် သူတို့ကြားမှာ အကြီးအငယ်ဆိုသည့် အသုံးအနှုန်းများလည်းသိပ်မရှိပါပေ...

"မစတော့ပါဘူး ဒါပေမဲ့ အကို့ကိုအန်ကယ်တော်တော်စိတ်ပူနေတယ်"

"ဒယ်ဒီက ဘယ်လိုသိသွားတာလဲ"

မက်သရူး ဒယ်ဒီ့ကိုမသိစေချင်ပါ..
သူ့ကြောင့်စိန်ပူရတာမျိုးလည်းမဖြစ်စေချင်ပါ...

"ဆောင်းဟန်ဘင်းပြောလိုက်တာနေမှာပေါ့"

ဂယူဘင်းဟာ မက်သရူးနဲ့ဟန်ဘင်းတို့စတွဲကတည်းက ဟန်ဘင်းကိုသိပ်‌သဘောကျခဲ့သည်မဟုတ်...
ထို့ကြောင့် မက်သရူးထက်ပင်အသက်ကြီးသော ဟန်ဘင်းကို အကိုတပ်ပီးခေါ်လေ့မရှိပေ...

"ကျွန်တော် အစကတည်းကပြောတယ်နော်
ကျွန်တော်သူ့ကိုနည်းနည်းမှကြည့်ရတာမဟုတ်ဖူး
ခုပဲကြည့် သူရှိရက်နဲ့ ကိုကိုကအက်စီးဒန့်ဖြစ်ရတယ်လို့"

"သူ့အမှားမဟုတ်ပါဘူး
ငါနည်းနည်းသတိလွတ်သွားလို့ပါ"

ဂယူဘင်း ဒီတလော အကိုမက်သရူးမျက်နှာသိပ်မကောင်းတာကိုသတိထားမိသည်...
အကိုမက်သရူးက တမျိုးတနွယ်လုံးရဲ့အချစ်ခံဖြစ်သလို ဂယဘင်းအတွက်လည်းအချစ်ရဆုံးအကိုတစ်ယောက်ဖြစ်နေပြန်သေးသည်...
အကိုမက်သရူးစိတ်ဆင်းရဲမှာဆိုးလို့ ဆောင်းဟန်ဘင်းကို သူသဘောမကျပေမဲ့ သူတို့တွဲတာကိုတော့မကန့်ကွက်ခဲ့..
သို့သော် တခါ‌တလေ အကိုမက်သရူးကပဲ ဆောင်းဟန်ဘင်းကိုဂရုစိုက်နေပီး ဆောင်းဟန်ဘင်းကတော့ အကို့ကိုအဲ့လောက်ဂရုမစိုက်သလိုခံစားရသည်...

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now