9

299 1 0
                                    

Zawgyi

က်န္႔ေဟာက္ လက္ထဲက နာရီကိုသာစိုက္ၾကည့္ေနလိုက္သည္...
ည 7နာရီ....

ေဆာင္းဟန္ဘင္းတစ္ေယာက္ ေန႔လည္စာစားပီးခ်ိန္ကတည္းကအခန္းျပင္မထြက္လာခဲ့...
က်န္႔ေဟာက္ အခ်ိန္တန္ပီဟူ၍ ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္ပီး ႐ုံခန္းတံခါးကိုတြန္းဖြင့္လိုက္သည္...

ဆိုဖာေပၚမွာလွဲေနသည့္ ဟန္ဘင္းရဲ႕တကိုယ္လုံးေခြၽး‌ေတြစို႐ႊဲေနပီး မ်က္ႏွာျပင္ႏွင့္ လည္ပင္မွာလည္းအနီကြက္မ်ားေပၚေနေလသည္...
က်န္႔ေဟာက္ အနည္းငယ္စိုးရိမ္သည့္ပုံစံျဖင့္...

"ဟန္ဘင္းနား မင္းဘာျဖစ္တာလဲ"

ဟန္ဘင္းအားယူပီးမ်က္လုံးကိုဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ သူ႕ကိုစိတ္ပူေနသည့္အကို႔ကိုေတြရသည္...

"ေမာင္ ငါ့ေက်ာေပၚတက္လိုက္
ငါမင္းကိုေဆး႐ုံေခၚသြားေပးမယ္"

ဟန္ဘင္းဘာမွကိုေျဖၾကားႏိုင္သည့္အားမ႐ွိေတာ့...

က်န္႔ေဟာက္က ဟန္ဘင္းရဲ႕အရပ္႐ွည္ပီးေလးတဲ့ခႏၶာကိုယ္ကို ေက်ာေပၚတင္လိုက္သည္..
သိသိသာသာပင္ မႏိုင္မနင္းျဖစ္ေနေသာ္လည္း
က်န္႔ေဟာက္သည္လည္း ဟန္ဘင္းႏွင့္ခႏၶာကိုယ္မတိမ္းမယိမ္းျဖစ္ေနသည္မို႔သာ သယ္၍ရျခင္းျဖစ္သည္...

အကိုသူ႕ကိုေက်ာပိုးပီးေဆး႐ုံေခၚသြားတာ ဒါနဲ႔ဆိုရင္ႏွစ္ႀကိမ္ေျမာက္...
သူငယ္ငယ္ေလးတုန္းက အျပင္းအထန္ဖ်ားေနတဲ့အခ်ိန္ ဘယ္သူမွသတိမထားမိခင္မွာပဲ အကိုကေတြ႕ခဲ့ပီး သူ႕ကိုေဆး႐ုံထိ ေက်ာပိုးလာခဲ့သည္..
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အကိုဟာအိုက အသက္8ႏွစ္ေလာက္ပဲ႐ွိဦးေလာက္မည္..
သူသတိျပန္ရခ်ိန္မွာ အကိုေသးေသးေလး ငိုေနတာကိုျမင္လိုက္ရသည္...
ပထမဆုံးအႀကိမ္ အကိုေသးေသးေလးရဲ႕ မ်က္ရည္က်တဲ့ပုံကိုျမင္ဖူးခဲ့တာျဖစ္ပီး အကိုဟာအို႔ကို မ်က္ရည္မက်ေအာင္လုပ္ေပးမည္ဟုဆုံးျဖတ္ခဲ့သည္..
ဘယ္သူကမ်ားထင္မိမွာလဲ..
သူကိုယ္တိုင္က အကို႔ကို မ်က္ရည္က်ေစတဲ့ နာက်င္ေစတဲ့ အေၾကာင္းတရားျဖစ္လာလိမ့္မည္ဆိုတာ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
က်န္႔ေဟာက္ ေဆး႐ုံကုတင္ေပၚမွာျဖဴဖ်ာ့စြာခွဲေနသည့္သူကိုၾကည့္ရင္း ရင္ဘတ္တခုလုံးတစစီေၾကကြဲသလိုနာက်င္ရသည္..
နာက်င္လြန္းလို႔ စကားျဖင့္ပင္ ေဖာ္ျပ၍မရေပ..

'Even if our love is a mistake....'Where stories live. Discover now