حاویِ اسماتِ نصفه نیمه🌚
----------------------
وقتی به خانه رسیدند، لباس هاشون رو عوض کردند و الآن توی آشپزخانه بودند.
تهیونگ خدمتکار ها رو تا فردا مرخص کرده بود تا خودش کار هارو انجام بده.
_ته ته، میشه منم کمکت کنم؟
_آره بیبی، فقط قبلش..چی درست کنیم؟
_اوم~...دوکبوکی؟ نه نه، کیمچی! شایدم پیتزا؟
تهیونگ با شنیدن پیتزا خندید.
_بیبی، انقدر پیتزا خوردی شبیه پیتزا شدی. دوکبوکی هم دیشب خوردی؛ میخوای کیمچی درست کنیم؟_اوهوم.
_پس برو از تو یخچال کلم و پیازچه در بیار.
سری تکان داد و به سمت یخچال رفت. بعد از گشتن توی یخچال، کلم و پیازچه رو برداشت و پیش تهیونگ رفت.
_بیا._بشورشون.
سر تکان داد و به سمت سینک ظرفشویی رفت.
بعد از شستنشون، گفت:
_حالا چیکار کنم؟
تهیونگ که در حال ترکیب کردن مواد بود، گفت:
_بذارش تو آب و بهش نمک بزن. برگاش از هم جدا نشه ها!سر تکان داد و تا خواست به سمت سطل بره، تهیونگ گفت:
_آبش یکم گرم باشه که زودتر انجام شه._باشه.
کلم ها رو برداشت و داخل سطل گذاشت و روشون نمک پاشید. در آخر آب کمی گرمی برداشت و روی کلم ها ریخت.
به تهیونگ که در حال خرد کردن بود نگاه کرد.
به سمتش رفت و از پشت بغلش کرد و گونه اش رو به جایی بین گردن و کمرش کشید.
تهیونگ لبخند زد و چاقو رو روی کابینت گذاشت. با دست تمیزش، دست جونگکوک رو از دور کمرش باز کرد و روش بوسه ای گذاشت.
به سمتش برگشت و نوک بینی اش رو بوسید.
_تموم شد عزیزم؟_اوهوم.
_بیبی، این یکم طول میکشه که درست شه. به شام امشب نمیرسه. اینو واسه ناهار فردا درست میکنیم، واسه امشب پیتزا درست میکنیم؛ چطوره؟
_عالیه!
تهیونگ خندید. دستش رو به گونه ی جونگکوک رساند، نوازشش کرد و گفت:
_تا من اینو درست میکنم، تو برو مواد پیتزا رو از توی فریزر در بیار._میشه فلفل دلمه ای نریزیم توش؟
_تو که همیشه جدا میکنی، این سری هم جداشون کن.بینی اش رو چین داد و دستش رو از دور کمر تهیونگ باز کرد.
_باشه.لبخند زد و دوباره به سمت موادِ کیمچی برگشت و مشغول خرد کردنشون شد.
جونگکوک در فریزر رو باز کرد.
_ته ته؟ چند تا خمیر بردارم؟_دو تا.
سر تکان داد و از توی بسته بندی، دوتا خمیر پیتزا برداشت.
YOU ARE READING
baby bunny
Fanfictionکیم تهیونگ، فردی که روزش رو با کلی بدشانسی گذرانده، خانه ای رو در حال آتش گرفتن پیدا میکنه و فکر میکنه که این هم یک بدشانسی دیگه است. ولی چی میشه اگه به حس ششمش اعتماد کنه و بزرگترین خوششانسی عمرش رو پیدا کنه؟ -Hybrid, Romance, Fluff, slice of...