STEFAN'IN DÜŞMANLARI

229 34 1
                                    

Matt' i stefan' ın evine götürmüştüm. Öyle demişti çünkü. Stefan evde yoktu. Matt cebinden anahtar çıkarıp kapının deliğinden içeriye soktu. Ona saskinca baktığımı anlayınca açıklama yapmıştı.

"Anahtarlar benim merak etme. Stefan vermişti. "Dediğinde onaylarcasina kafami salladım ve içeriye girdik.

"Oturma odasi sağdan ilk oda." Dediğinde güldüm.

"Biliyorum. " dediğimde o da güldü.

''Ha, pardon. Sen buraya önceden gelmistin zaten. " deyip ceketini astı. Benimkisini de alip astı. İçeriye geçtik ve oturduk. Merakla sordum.

"Stefan' ın düşmanları demiştin. Ne düşmanı? "

Dedigimde beni takmamisti en azindan oyle gibi yapmıştı.

"İçecek bir sey ister misin? " diye sorduğunda kaşlarımı çattım. Bunu anlayınca oturdu.

"Tamam tamam. Anlatıyorum. Aslinda anlatmamam gerek bunu anlattigimi sakin stefan' a söyleme. Yoksa beni mahveder. "Dediğinde ciddiye benziyordu. Stefan bu..yapar mı yapardı.

"Tamam.hadi anlat ne düşmanı? " dediğimde biraz sustu ve konuşmaya başladı.

"Stefan kaç yaşında biliyor musun?'' diye sorduğunda cevap veremedim çünkü bilmiyordum. Cevap veremediğimi anlayınca söyledi.

''132 yaşında.'' deyince ağzım açıldı.

''132 mi?'' dediğimde şaşırdığımı anlamıştı.

''evet Stefan bir asırdır yaşıyor ve o bir asır boyunca kendine düşman edindi.'' dediğinde hala ağzım açıktı. bunu fark edince kapadım ve onu dikkatle dinlemeye başladım.

''Stefan Kai adında birisinin kardeşini öldürdü. bunlar ilk başlarda çok iyi arkadaşlarmış fakat sonra aralarında bir olay olmuş ve bunlar düşman kesilmişler. Söylediğine göre Stefan'ı Kai' in kardeşi öldürmeye çalışmış. Ama onu Stefan öldürmüş. Bu adamda işte Stefan'ı arıyor onun canını yakmak istiyor bir sevdiğini öldürmekle.'' deyince ürktüm.

''Stefan'ın bir kardeşi, akrabası felan var mı sevdiği?'' deyince bana baktı.

''hayır, yok. Sadece iki kişi var.'' dediğinde merakla ona baktım.

''Ben.. ve sen.'' dediğinde yutkundum.

''ben mi?'' dediğimde kafasını salladı.

''seni seviyor katie. Bana kalırsa sana aşık. Bu her halinden belli o çok kötü bir vampirdi fakat sen gelince... artık öyle değil. senin yanında mutlu, daha iyi biri olmak istiyor. Seni kaybetmekten korkuyor.'' dediğinde yüzümde hiçbir ifade yoktu. mahçup bir şekilde yere baktım.

''kendine dikkat etmelisin. Stefan'ın canını yakmak istiyor. ve benden önce seninle canını yakmak isteyeceklerdir.'' dediğinde korkarak Matt'e baktım. O sıra Stefan içeri girdi.

''matt iyi misin?'' dedi telaşla. nerden öğrenmişti diye matt'e baktım. bunu fark edince açıklama yapma gereği duydu.

''ona mesaj atmıştım da.'' dediğinde anlamışçasına kafamı salladım. sonra Stefan bana baktı.

''neler oldu?'' dediğinde bütün her şeyi anlattım.

''yolda yürüyordum. inleme sesi duydum. oraya gittiğimde matt yerde acılar içinde kıvranıyordu. telefonuyla birisini aramaya çalışıyordu. sanırım sendin. her neyse yanına gittiğimde karnından bıçaklanmıştı. o sıra bana kanımdan içmek istediğini söyledi. vampir olduğumu biliyormuş. '' dediğimde hatırladım. evet nerden biliyordu? Stefan'a bakarak sordum.

SONUNA KADAR SEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin