36. Bölüm: Son Gece

180 25 34
                                    

Bir önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun...

36. Bölüm: Son Gece

-Geçmişe Dönüş pt. 3-

*Jungkook*

Hava soğuyordu. Canım deli gibi sıkkındı. Taehyung'un kulübesine gitmiyordum da camdan Taehyung'un gelirken geçtiği yollara bakıyordum. Allem edip kallem edip istediği her şeyi alıyordu. Benim zalim sevgilim... Bana asla acımıyordu.

Onu görünce camın arkasından çekildim ona baktığımı görmesin diye. Elimdeki ne zaman boşaldığını fark etmediğim kadehi sehpaya koyup hışımla odamın kapısını açtım ve bana dönen muhafızları kapımdan defettim.

Divana oturup geri sayıma başlamıştım. Üç, iki, bir... Kapım tıklandı. Ses vermedim. Cüretkarca kapıyı açtı ve içeri girer girmez kapıyı kilitledi. Yüzüne bakmadan hareketlerini izledim. Önüme doğru yaklaştığında baktım gözlerine. "Niye geldin?"

Duraksamıştı. Ben de cevabını beklemeden kadehimi ağzıma götürdüm. Lakin boş olduğunu unutmuştum. Ona çaktırmadan içtiğimi yutuyormuş gibi yaptım.

"Bu benim yaptığım içki mi?" Cevap vermeyince devam etti. "Tadı güzel kalmış mı hâlâ? İyi muhafaza etmiş olmalısınız."

Sinirle sesli bir soluk verdim ve boşalan kadehe yeni içki doldurmaya koyuldum. Fakat kadehimin ağzına koyduğu eliyle bunu engelledi. "Sizin için ben yapmalıyım majesteleri."

Bırakmamama rağmen içki testisini elimden çekti gözlerimin içine baka baka. Kadehe koyacak gibi yapıp geri çekti. "Bizim oraların bir adeti vardır majesteleri. Masato böyle servis edilmez." dedi.

"İçine mi tükürülür?"

Şuh kahkasını benden esirgemedi. "Sizinkinin içine biraz öksürmüş de olabilirim." Tek kaşım havalanınca devam etti. "Yangından etkilenmiştim."

"Kalbimdekinden mi?"

"Onunla kül oldum."

Gözümü kaçırdım. "Nasıl servis ediliyormuş?" diye sordum. "Eşler birbirine servis ederler genelde. Eh biz de nikahladık. İlk şartı sağlıyoruz." diyip gülmeyi sürdürdü. "Ancak... Kadehleri özel olur."

"Özel kadeh mi yaptırmamı istiyorsun? Sanırım o kadar zamanımız yok." Onu afallatmıştım fakat bakışlarını birkaç saniye kaçırıp devam etti. "Kadehlerin özelliği servis edenle servis edilenin arasının nasıl olduğuna göre değişiyor. Mesela Luhan... Sehun'la kavga etmişse evlerindeki en kötü görünümlü kadehi seçer. Araları iyi olduğundaysa en güzel olanı."

"Odamda başka kadeh yok. Elindekini bana ver o yüzden." Elimi ona doğru uzatmama rağmen testiyi geriye doğru çekip kucağıma oturdu. Hareketlendiğimde "Uslu dur." diyip bacağımın üzerinde kendini ileri doğru kaydırdı.

Testiyi kafasına dikip baş parmağıyla ağzımı açtırdı. Dudaklarını dudaklarıma yasladıktan sonra ağzında ısıttığı mayhoşluğu ağzıma doğru gönderdi. Dudakları ben içmeye çalışırken dudaklarımı tutmayı sürdürdüğünden içkinin bir kısmı çenemden süzülmeye başlamıştı.

"Şimdi de sâkim mi oldun?"

"Her şeyin olacağım, demiştim."

"Zaten her şey, senin benim her şeyim olman yüzünden oldu."

Derince yutkundu kendine gelmek için. "Hep üstünüzü batırmışsınız majesteleri." dedi oyuncu bir edayla içki dökülen yerleri gösterirken ve kıyafetlerimi çözmeye çalıştı. Omzum açıkta kalmışken ellerini tuttum. Gözlerine devam etmemesi için hiddetle bakıyordum. Ancak gözümün de dilimin de söylediklerini umursamıyordu.

The King Invincible | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin