#5 - let it go

45 9 4
                                    

נכתב ב: 7.3.23

פורסם ב:11.6.23

הערה:

הקטע הזה בעצם מבוסס על השיר let it go בתור שיר יציאה מהארון. התרגום לא מדוייק וזה לא יותר מדי מוצלח, אבל תתמודדו.


הגשם רועם מסביבי, אבל מלבדו, אני היחיד פה. הכל כה שקט ובודד. כמו הגשם והרוח, גם בתוכי מתערבלת סערה. ואני לא יכול עוד לשמור אותה בפנים. אלוהים יודע עד כמה ניסיתי.

במשך שנים ניסיתי להדחיק הכל, להכחיש, לשקר, להעמיד פנים, להסתיר. רק לא לתת להם לדעת, לא לתת להם לגלות. להיות אותה ילדה מושלמת שאני תמיד חייב להיות. להסתיר, להעמיד פנים, לעשות הכל, העיקר שלא ידעו...

אז עכשיו הם יכולים לדעת.

לשחרר את זה, להוציא הכל, אני לא יכול להמשיך להחזיק את הכל בתוכי.

לשחרר את זה, להוציא הכל, עכשיו כבר אין דרך חזרה.

וכבר לא אכפת לי יותר מה הם יחשבו, יגידו או יעשו.

שהכל יסער.

הדעה שלהם בכל מקרה מעולם לא הייתה משמעותית בשבילי.

לשחרר את זה, להוציא הכל.

זה מצחיק איך עכשיו, כל זה נראה הרבה פחות מפחיד. נתתי לפחד לשלוט בי במשך שנים, אך לא אתן לו עוד לעולם.

זאת ההזדמנות שלי לגלות מי אני באמת ולהיות עצמי. אני יכול לעשות כל דבר שארצה, אני אשבור את הגבולות ואסלול לעצמי דרך חדשה. אין עוד הגבלות וחוקים, אין עוד נכון או שגוי. יש רק אותי. עכשיו, אני חופשי.

לשחרר את זה, להוציא הכל, זה מי שאני.

לשחרר את זה, להוציא הכל, הם לעולם לא יראו אותי בוכה בגלל זה.

זה מי שאני, זה מי שתמיד הייתי וזה מי שאני תמיד אשאר.

שהכל יסער.

אני מרגיש כל כך חזק, אפילו לא הבנתי עד כמה קשה היה להסתיר את זה בפנים כל הזמן. אבל כל חלק בתוכי מרגיש שזו האמת, שזה אכן מי שאני. ויותר מכל, אני יודע בבירור דבר אחד: אני לעולם לא אחזור לשקר הזה, אני לעולם לא אסתיר את זה שוב, אני לעולם לא אעמיד פנים שאני מישהו אחר שוב. מה שעבר עבר, וכעת אני יכול להיות עצמי.

לשחרר את זה, להוציא הכל, הילדה המושלמת שלהם נעלמה, אם אי פעם היא הייתה קיימת.

והנה אני עומד, באור היום, מרים את ראשי וגאה להיות עצמי.

שהכל יסער.

הדעה שלהם בכל מקרה מעולם לא הייתה משמעותית בשבילי.

מתוך המחברת שלי \\ קטעי כתיבהWhere stories live. Discover now