#19 - אני אומר שאני אוהב אותך

23 7 2
                                    

נכתב ב: 9.8.23

פורסם ב: 21.8.23

הערה:

 האם אני צריך לשחרר ולהפסיק לכתוב על זה? כן

האם אני הולך לעשות את זה?


אני אומר שאני אוהב אותך, למרות שבגללך אני רק שונא את עצמי.

אני אומר שאתה חשוב לי, למרות שאתה פשוט לא שם עליי.

אני אומר שאתה עושה לי טוב, למרות שאתה רק מדרדר אותי.

אני אומר שאתה גורם לי לאהוב את עצמי, למרות שאתה רק גורם לי להרגיש חסר ערך ולא חשוב.

אני אומר שאתה לגמרי שווה את זה, למרות שאני לא מסוגל להגיד אפילו דבר טוב אחד שיוצא לי מזה.

אני אומר שאתה גורם לי לשמוח, למרות שאתה הסיבה לכך שאני הולך לישון בוכה.

אני אומר שאתה טוב מספיק, למרות שאתה לא עושה לי שום דבר טוב.

אני אומר שאתה אמין ושאני סומך עלייך, למרות שחצי ממה שיוצא לך מהפה נשמע כמו שקר.

בפעמים המעטות שאתה אומר תודה, אני אומר לך שזה ברור, למרות שמה שאני עושה בשבילך ממש לא מובן מאליו.

בפעמים המעטות שאתה מתנצל, אני מבטל את ההתנצלות שלך, למרות שיש לך יותר מדי דברים להתנצל עליהם.

בפעמים המעטות שאתה טורח לשאול אותי מה איתי, אני אומר שהכל בסדר, אבל לעזאזל, שום דבר פה לא בסדר.

אני אומר את כל זה כמעט בלי לחשוב, בלי לשים לב מה אני אומר.

כמו נאום ששיננתי בעל פה, עד שאני מסוגל לדקלם אותו אפילו מתוך שינה.

אומר את זה לך, מיליון ואחת פעמים. מנסה לשכנע אותך שאתה עושה לי טוב כדי שלא תרגיש רע עם עצמך, למרות שאני לא מאמין בזה בעצמי.

אני אומר את זה לחברים שלי, בפעמים המעטות שאני מדבר איתם על מה שאתה עושה לי. כשהם שואלים אותי למה אני נשאר בקשר שעושה לי כל כך רע, אני אומר ישר שאני אוהב אותך ואתה עושה לי טוב ואתה גורם לי לאהוב את עצמי ועוד דברים כאלה, אפילו לא שם לב עד כמה המילים ריקות כנגד הכאב שתיארתי.

אני אומר את זה בעיקר לעצמי, ברגעים הבודדים שההיגיון משתלט עליי ואני שואל את עצמי, מה לעזאזל אני עושה? כשאני מתחיל להבין שאתה פוגע בי ושאולי עדיף להתרחק, המוח שלי, כמו מתוך אינסטינקט, שולף את המילים האלה, מנסה לשכנע את עצמי שכמובן שעדיף להישאר. אני אפילו לא שם לב עד כמה המילים האלה ריקות ממשמעות, עד כמה הן אוטומטיות בשבילי, ללא שום מחשבה או תשומת לב.

אני באמת אוהב אותך?

אתה באמת עושה לי טוב?

אני באמת יכול לסמוך עלייך?

אתה באמת שווה את זה?

עוברים חודשים עד שאני סוף סוף שואל את עצמי את השאלות האלה.

אבל כשאני שואל אותן, התשובה חד משמעית.

לא.

מתוך המחברת שלי \\ קטעי כתיבהWhere stories live. Discover now