#9 - האמנתי לך

47 6 0
                                    

נכתב ב: 22.7.23

פורסם ב: 23.7.23

הערה: הקטע מבוסס על השיר rue של גירל אין רד (השיר נמצא למעלה). זה סוג של סונגפיק על השיר, רק לא מהצד ששר אלא מהצד שמדברים עליו בשיר.


אני זוכר הכל.

אני זוכר את היום שבו לא יכולת להפסיק לבכות. כשמצאתי אותך אז, חשבתי שאת הולכת למות. האמנתי לך כשאמרת שאת מנסה כל כך חזק לצאת מזה, לדאוג לעצמך, להשתנות. כל השיט המשוגע הזה שדירדרת אותי אליו, כל הדברים המטומטמים שעשיתי רק בשבילך, כל הלילות הארוכים שהייתי צריך להחזיק אותך ולא לשחרר לשניה. האמנתי לך כשאמרת שאני היחיד שיכול להציל אותך, שבלעדיי את לא תשרדי.

ועכשיו אני מנסה, אני מנסה לטפל בהכל, אני מנסה להוציא את כל השיט הזה מהחיים שלי, אבל אני באמת לא יודע איך. אני לא רוצה להרוס דברים עוד יותר, אני רק רוצה שהכל יעבוד כמו שצריך. ואני מנסה, אני מנסה שהכל יהיה בסדר.

אני זוכר את כל הלילות שנשארתי ער עד אור הבוקר, רק כדי לוודא שאת באמת בסדר, בלי שאפילו אמרת על זה תודה. הייתי מספיק טיפש כדי להאמין לך כשאמרת שתעשי את אותו הדבר בשבילי, למרות שמעולם לא עשית דבר כדי לעזור לי. הרסת כל חלק קטן שלי ועכשיו אני לא מסוגל לסבול את איך שהמוח שלי עובד, אני לא סומך אפילו על המחשבות שלי כי הכל מרגיש לי כמו שקר. האמנתי לכל מילה שיצאה לך מהפה, אבל עכשיו אף אחד לא מאמין לי כשאני אומר שאני לא מסוגל להתמודד עם כל זה לבד, פשוט לא מסוגל.

ואני מנסה, אני מנסה להוריד את זה מעצמי, אני מנסה לדאוג לעצמי, אני מנסה להוציא את כל השיט הזה מהחיים שלי, אבל זה לא כזה פשוט. אני לא רוצה להמשיך להרוס את עצמי, אני רק רוצה שהכל יהיה בסדר. אני לא יכול להמשיך לקחת את כל זה על עצמי, לשאת את כל המשקל הזה לבד. אני לא יכול להציל את העולם, אני לא יכול לתקן את הגיהנום, ואת לא יכולה לצפות ממני לעשות את זה. אני אגרום לזה להיות בסדר. לא שאת תהיי בסדר, לא שאנחנו נהיה בסדר, שאני אהיה בסדר. אני הולך לגרום לזה לעבוד, אבל לא איך שאת מצפה לזה. אני הולך להוציא את זה מהחיים שלי, אני לא הולך להמשיך להרוס את עצמי, אני הולך לדאוג שאני אהיה בסדר.

מתוך המחברת שלי \\ קטעי כתיבהWhere stories live. Discover now