נכתב ב: 27.12.23
פורסם ב: 22.1.24
היי,
אתה יכול לספר לי מה קרה?
לא את מה שסיפרת לי כבר מיליון פעמים.
לא את מה שסיפרת לכולם.
אלא את מה שבאמת קרה.
את הסיפור האמיתי, האחד מאחורי הקלעים, שאף אחד לא שמע. את הסיפור שאפילו לעצמך אתה לא מעז לספר.
אני רוצה לשמוע את הסיפור האמיתי. הסיפור העקום, הלא פוטוגני, הלא אסתטי, הלא מושלם, אבל אפילו לא בצורה יפה.
רק את האמת, את כל מה שבאמת קרה. איך שבאמת הרגשת.
אני רוצה לשמוע על הלילה שבכית לבד וחשבת שאתה משתגע, על הרגע שבו הבנת שהפחד הגדול שלך מתגשם, על הימים שבהם הכל היה נראה בסדר, אבל שום דבר לא באמת היה בסדר. זה היה מהיר, מכת ברק שמרסקת הכל? או שלג רך שצונח אט אט, מצטבר ומצטבר עד שטובעים בו? ידעת מה הולך לקרות? מתי הבנת שזאת המציאות? מי הראשון שידע? זייפת ושיקרת כי לא הייתה כל ברירה? מה עשית כשאפילו לא יכולת לברוח אל תוך הראש שלך? איך היה הרגע שבו התעוררת בבוקר הראשון שאחרי זה?
יש לך כל-כך הרבה גרסאות לסיפור שלך. יש את הגרסאות בהן אתה האשם, ובהן אתה הקורבן. יש את הגרסאות בהן לא באמת אכפת לך והכל בסדר, יש את הגרסאות בהן אתה כבר חודשים הולך לישון בוכה. יש את הגרסאות בהן ידעת הכל מראש, ויש את הגרסאות בהן האמנת עד לרגע האחרון. יש לך הרבה גרסאות לסיפור שלך, אבל בכולן יש משהו משותף. כולן אסתטיות, פוטוגניות, יפות בצורה כואבת. כולן חד משמעיות, מציגות רק צד אחד מתוך... מי יודע כמה? כל גרסא עברה שינויים קלים, הורדת קטעים שלא התאימו, הוספת כמה רגעים, שיחקת עם הרגשות, שינית את נקודת המבט, ועכשיו יש לך סיפור מושלם לספר. וודאי סיפרת אותו גם לעצמך, אולי אף התחלת להאמין בו בלב שלם.
אם אני אשאל אותך מה קרה, אתה תספר לי אחת מהגרסאות האלה. אבל זה לא מה שאני רוצה לשמוע. אני רוצה לשמוע את הסצנות שהורדו בעריכה, הרגעים שלא היו מספיק יפים כדי שתספר אותם, המחשבות שלא התאימו למה שניסית לשדר אז שמרת אותן לעצמך.
אני רוצה לשמוע את האמת, את כולה.
אני רוצה פעם אחת לשאול אותך מה איתך, איך אתה מרגיש, מה קרה, ולקבל תשובה אמיתית לגמרי.
אני אקשיב. אני אבין. אני לא אשפוט. אני אהיה שם.
אני מבטיח.
אז אתה יכול לספר לי, את הסיפור האמיתי?
YOU ARE READING
מתוך המחברת שלי \\ קטעי כתיבה
De Todoהיי! בספר הזה אני אפרסם קטעי כתיבה שלי. כל מיני קטעים קצרים שכתבתי, מכל מיני סוגים, כל מיני נושאים, כל מיני רמות כתיבה. *אם יהיו טריגרים, אני אכתוב אזהרה בתחילת הקטע. **אני ממש אשמח לביקורת, מכל סוג. אם אתם חושבים על קטע מסויים שהוא טוב או יפה...