#14 - כן, זה אני

25 10 2
                                    

נכתב ב: 3.7.23

פורסם ב: 3.8.23


כן, זה אני.

אני האחד הזה.

אני האחד שמתקן הכל. שמוצא פיתרון, שמרגיע, שעוזר. אני האחד שמתקן דברים שבורים, בונה מחדש את ההריסות.

אני האחד שתמיד פה. שתמיד אומר, ''אני פה, תדבר איתי.'' שתמיד אומר, ''בסדר, אני איתם.''. שתמיד אומר, ''אני פה בשבילכם.''. לא משנה מה השעה. לא משנה אם יש לי בית ספר, או אם קבעתי עם חברים, או עם ההורים שלי לא מרשים לי. לא משנה מה אני מרגיש. אני תמיד פה.

אני האחד שתמיד מחייך. חיוך מנומס, צוחק בקול רם, מחייך גם בלי סיבה. תמיד מחייך, תמיד צוחק, תמיד שמח.

אני האחד שתמיד מקשיב. זה נעשה לחלק בלתי נפרד ממני. מקשיב לכל ההתלבטויות שלכם, לכל הבעיות שלכם, לכל הסיפורים הקטנים והטיפשיים שלכם. אני האחד שישב בשקט ויקשיב לכם מדברים. פשוט יקשיב.

אני האחד שתמיד שותק כשצועקים עליו. סופג הכל ללא תגובה. אני האחד שהכי נוח להוציא עליו עצבים כי הוא פשוט ישתוק ויתן לכם לצעוק עליו, ואחר כך עוד יבוא ויתנצל. אני האחד שתמיד סופג את העצבים של כולם. אני האחד שתמיד נותן לכולם לצעוק עליו.

אני האחד שתמיד בסדר. שום התקפי חרדה, שום קריסות נפשיות, שום רגעים של אוברטינקינג או שנאה עצמית, שום הסתבכויות, שום בעיות, שום בכי. אני האחד שתמיד בסדר. בסדר מספיק כדי לדאוג שגם אתם תהיו בסדר. אני האחד שלא יכול להישבר, להתפרק, לקרוס, לבכות, להודות איך הוא באמת מרגיש. אני האחד שתמיד חייב להיות בסדר.

אני האחד שתמיד מתקן הכל, אבל מרגיש שבור בעצמו.

אני האחד שתמיד פה בשביל כולם, אבל אף אחד לא פה בשבילו.

אני האחד שתמיד מחייך, אבל אף פעם לא שמח.

אני האחד שתמיד מקשיב, אבל כבר שכח איך לדבר.

אני האחד שתמיד שותק כשצועקים עליו, אבל רוצה לצרוח בעצמו.

אני האחד שתמיד בסדר, אבל אף פעם לא באמת מרגיש ככה.

מתוך המחברת שלי \\ קטעי כתיבהWhere stories live. Discover now