5. Ντάστιν το ακοινώνητο μέντιουμ

48 5 36
                                    

Χλωμό δέρμα, πράσινα μάτια, ακατάστατα μαλλιά βαμμένα μωβ που στις ρίζες φαινόταν το αληθινό ανοιχτό κάστανο χρώμα τους και ελαφριές ουλές στο πρόσωπο. Ντροπαλή, κλειστή, σκυθρωπή ή σκεπτική.

Κάπως έτσι θα περιέγραφε κάνεις κυρίως την Ντάστιν με μια πρώτη ματιά. Μυστηριώδης και ανώνυμη άμα φόραγε το γκρι καπέλο της και το φόραγε πολύ συχνά. Για τον έξω κόσμο και την κοινωνία, ήταν ένα ακόμα ανθρώπινο ον, απλησίαστο, ίσως και τρομακτικό κάπως με το πως φαινόταν.

Μα όπως έχετε ήδη δει, ήταν πολύ περισσότερα.

Η δεκαεννιάχρονη Ντάστιν Μπερίσα από τα Τίρανα, ήταν ο επονομαζόμενος "Προφήτης" που ο Ενρίκε έστειλε μήνυμα. Με λίγο πιο επιστημονική ονομασία, ήταν το μέντιουμ των Σκιών, το μοναδικό κορίτσι της ομάδας και το έξτρα "30% επιτυχίας που δίνεις στις αποστολές και πολύ σου είναι" όπως υπολόγισε ο Ενρίκε.

Παρότι κάνεις σχεδόν δεν ήξερε πως κι αυτή ήταν μια Σκιά και ποτέ δεν έδειχνε φάτσα στις αποστολές, προσέφερε μεγάλη βοήθεια στην ομάδα ως πληροφοριοδότης. Να πάρει, εφόσον δεν ήταν γνωστό πως ήταν Σκιά, κάλλιστα θα μπορούσε να πάει και να γίνει αστυνομικός άμα πήγαινε σχολείο!

Είχε την ικανότητα να προβλέπει με ακρίβεια αστεροσκοπείου λεπτομέρειες και κινδύνους που ούτε η προνοητικότητα του Εφιάλτη, ούτε το χακάρισμα του Ενρίκε μπορούσαν, όχι και λίγες φορές, να δουν.

Από λεπτομέρειες όπως, για παράδειγμα πόσοι φρουροί θα υπήρχαν σε ένα τάδε μέρος που οι Σκιές θα κάνανε ντου, πόσα και τι συστήματα ασφαλείας θα δυσκόλευαν την αποστολή, η Ντάστιν σπάνια έκανε λάθος σε τέτοια πράγματα, οδηγώντας πολλές φορές σε διαμάχη με τον χάκερ για το ποιος είναι πιο ακριβής στο να βρίσκει τέτοιου είδους στοιχεία.

Υπήρξαν αρκετές φορές, λόγου χάρη που όταν ο Ενρίκε ανακοίνωνε πόσους φρουρούς είχε ανακαλύψει θα βρίσκονται στο μέρος που θα πήγαιναν και οι Σκιές, η Ντάστιν την επόμενη στιγμή διόρθωνε και ανακοίνωνε πως αυτό δεν ήταν παρά μια ψεύτικη πληροφορία και θα υπήρχαν μερικοί παραπάνω.

Κινδύνους, αφορούσε κυρίως πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις και οράματα. Είχε προβλέψει πάμπολλες φορές κρυφές επιθέσεις που εάν δεν τις έλεγε, πιθανόν οι Σκιές να κατέληγαν όχι απλώς τραυματισμένες, μα προ πολλού στη φυλακή, ή και νεκρές.

Είχε προβλέψει μια φορά με μεγάλη λεπτομέρεια, πως ένας σκοπευτής από απόσταση, σνάιπερ, ακριβώς στις 11:35, 27 δευτερόλεπτα πριν το 36ο λεπτό, τη στιγμή ακριβώς που ο Εφιάλτης θα έβγαινε από μια τράπεζα που θα λήστευαν εκείνη τη μέρα, θα τον χτύπαγε στο κεφάλι από τα αριστερά, από μεγάλο ύψος.

Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt