23. Κάπως καλύτερα τα πάνε

43 3 44
                                    

Παράλληλα με την Ντάστιν να συνηθίζει την 'θετική' ατμόσφαιρα του σχολείου προς εκείνη, ο Χένρι αργά και υπομονετικά συνέχιζε τις προσπάθειες του να προσεγγίσει τον Λούσιεν.

Ο λεπτεπίλεπτος ξανθός ήταν την περισσότερη ώρα στην επικοινωνία μαζί του απίστευτα κλειστός και επιφυλακτικός, δίνοντας τις περισσότερες απαντήσεις του γρήγορα και κοφτά. Τα μάτια του δεν σταματούσαν να ανιχνεύουν τις παραμικρές αντιδράσεις και εκφράσεις του προσώπου του γίγαντα.

Κάτι τέτοιο όμως, αντί να κάνει τον Χένρι να αισθάνεται άβολα τον έκανε κάπως να χαίρεται που ο άλλος τον κοίταζε στα μάτια, έστω και βλοσυρά. Οποιοσδήποτε άλλος τον κοίταζε απέστρεφε το βλέμμα του με φρίκη σχεδόν αμέσως. Το σημαδεμένο και πληγιασμένο πρόσωπο του προκαλούσε αηδία στους εχθρούς.

Και έκανε τα άτομα που ο Εφιάλτης έπιανε για να ανακρίνει, να φαίνονται έτοιμα να πεθάνουν από φόβο άμα έριχναν έστω και μισή μάτια στον Χένρι, ο οποίος το μόνο που έκανε ήταν να παρατηρεί τον αρχηγό του να κάνει την ανάκριση-βασανισμό, χωρίς να μιλά και καθισμένος στο πάτωμα παραπέρα.

Αυτό τουλάχιστον προτού ο Εφιάλτης γίνει ακόμα πιο τρομακτικός και δώσει ακόμα μεγαλύτερους... εφιάλτες στα θύματα του. Ο καημένος ο Χένρι δεν προσπαθούσε καν να είναι τρομακτικός, ήταν ο ίδιος ο τρόμος. Ο περισσότερος κόσμος που παρακολουθούσε τα media με εκείνον πάθαινε το μεγαλύτερο κοκομπλόκο.

Μηνύσεις είχαν γίνει στους υπεύθυνους που επεξεργάζονταν τα νέα στην τηλεόραση και ειδικότερα ό,τι αφορούσε τις Σκιές απαιτώντας να μην δείχνουν τον Χένρι ή να του θολώνουν το πρόσωπο, επειδή τα παιδιά τους ακόμη και κατά λάθος να έβλεπαν την φάτσα του μόνο, έκλαιγαν και είχαν εφιάλτες.

"Έχω δει ίδια και χειρότερη ασχήμια από τη δικιά σου και δεν περιορίζεται απλώς σε άσχημες φάτσες. Την έχω ζήσει ως το μεδούλι. Δεν μου είσαι κάτι καινούργιο βούβαλε." Ήταν και η απάντηση του Λούσιεν όταν ο Χένρι προσπάθησε να αστειευτεί καθώς ανέφερε αυτή τη λεπτομέρεια με την βλεμματική επαφή, τάχα μου ότι τελικά ίσως δεν ήταν και τόσο αποκρουστικός για να μην σταματάει να τον κοιτάζει ο ξανθός.

Ήταν και μια από τις λίγες φορές που τον άκουσε ξανά να γελάει καθώς γελούσε κι αυτός με τα χάλια του, κάνοντας το ξεκάθαρο πως αστειεύονταν και δεν πίστευε ούτε εκείνος αυτό που είπε. Το έβλεπε πως ο Λούσιεν ήταν εξαιρετικά προσεκτικός και ήθελε να είναι σίγουρος πως δεν θα έκανε ο γίγαντας κάποια 'λάθος κίνηση'.

Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?Where stories live. Discover now