Τσιμουδιά από πλευράς της Μέλανι και της Μιράντας προς την Σκάι για τους αυξημένους λογαριασμούς. Εκείνη την ήθελαν ήρεμη.
Αν και παρατήρησε πως ο λογαριασμός του ρεύματος 'καθυστερούσε' να έρθει. Τα κορίτσια απλώς σήκωναν τους ώμους τους 'ανήξερα' και έψαχναν να βρουν λύσεις για να βγάλουν πιο πολλά λεφτά. Τις πρώτες δύο μέρες δεν κατάφεραν να βρουν κάποια λύση.
Μα το βράδυ της δεύτερης ημέρας, μια παράξενη συνάντηση θα γινόταν η αρχή ενός επικίνδυνου δρόμου. Ήταν η σειρά της Μιράντας να πάει να πετάξει τα σκουπίδια. Κράταγε την μεγάλη σακούλα σκουπιδιών στο ένα χέρι και περπατούσε προς τους κάδους. Ήταν αρκετά σκοτεινά.
Εκείνη όπως ήταν ντυμένη στα μαύρα, δύσκολα φαινόταν. Οι κάδοι βρίσκοταν αρκετά τετράγωνα παρακάτω και είχε αρχίσει να λαχανιάζει ελαφρώς από τον ανήφορο. Επιτέλους έφτασε τους κάδους και πέταξε τα σκουπίδια. Ετοιμάστηκε να γυρίσει πίσω στο σπίτι. Μα κάτι δεν την άφηνε από το να το κάνει αυτό.
Αργά-Αργά συνέχισε να περπατάει προς τα πάνω και πιο μακριά από το σπίτι. Επί δύο λεπτά περπάταγε κοιτώντας μπροστά, μετά άρχιζε να κοιτάζει κοφτά πίσω της. Τάχυνε το βήμα της και ξαφνικά χωρίς προειδοποίηση άρχισε να τρέχει. Σύντομα μπήκε σε μια σκοτεινή αλέα και κόλλησε στον τοίχο για να πάρει ανάσες. Έγινε ένα με τις σκιές.
"Γαμ*το, την χάσαμε!" Ακούστηκε μια λαχανιασμένη αντρική φωνή.
"Δεν μπορεί να έχει πάει μακριά."
Θέλανε να την ληστέψουν τώρα, ή να...
"Ωραίο για πουτ*νάκι φαίνεται πάντως. Κάπου εδώ γύρω πρέπει να είναι." Η Μιράντα σήκωσε το αριστερό μπατζάκι του παντελονιού της και έλυσε γύρω από το γόνατο της το μαχαίρι που είχε.
Το κράτησε σφικτά από τη λαβή και κοίταξε από τη γωνίτσα τους δύο άντρες που σωστά είχε καταλάβει πως την ακολουθούσαν κάπου στα μισά της διαδρομής της για να πετάξει τα σκουπίδια. Τι κατάσταση κι αυτή πάλι! Όσον αφορούσε με τους ανώμαλους και τους βιαστές.
Δεν ήταν καθόλου έτσι δύο χρόνια πριν στο Ντένβερ μα και στο μεγαλύτερο μέρος της Αμερικής. Στην αρχή τα νέα ξεκίνησαν από την Ευρώπη, ύστερα εκείνη ησύχασε και ξαφνικά άντρες Αμερικανοί, άρχισαν να τους βρίσκουν νεκρούς στα σπίτια τους, σε ξενοδοχεία, σε κλαμπ.
YOU ARE READING
Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?
ActionΑντί να μπορώ να παραθέσω μια περιγραφή σε ανθρώπινα wattpad μέτρα, δηλαδή εδώ, λόγω δολιοφθορών με την περιγραφή αυτής της ιστορίας, αναγκαστικά θα την βρείτε σε μορφή κεφαλαίου. εσείς οι αναγνώστες ωστόσο αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε κανονικά...