Την ίδια μέρα και αμέσως μετά την έκρηξη του αρχηγείου των Σκιών...
Το τηλεφώνημα την έφτασε εν ώρα δουλειάς.
Το αστυνομικό τμήμα του Ντένβερ ήθελε εκείνη συγκεκριμένα να έρθει στην ADX Florence για να ανακρίνει τον Βραζιλιάνο χάκερ. Να τον κάνει να παραδεχτεί πως εκείνος έβαλε τις βόμβες. Να ανακαλύψει το πως το έκανε. Όχι μόνο επειδή ήταν ένα από τα υψηλότερα και πιο ικανά μέλη στο FBI του Σικάγο όμως.
Η Γκρατσιέλα έχωσε το πρόσωπο της στις παλάμες της και αναστέναξε βαριά. Αφότου ενημερώθηκε από το τηλέφωνο για το τι συνέβη, εκείνη η λίγο ενοχλητική αλλά πολλές φορές σωστή φωνή μέσα της που έλεγε πως μια μέρα δεν θα αργούσε να συμπεριληφθεί με τις υποθέσεις των Σκιών είχε επαληθευτεί.
Έπιασε το κινητό της, πήγε στις επαφές, πληκτρολόγησε έναν αριθμό και έβαλε τη συσκευή κοντά στο αυτί της. Δεν άργησε καθόλου να το σηκώσει αυτός που καλούσε.
Χέέέι κούκλα~
Ρόλαρε τα μάτια της αλλά ένα διακριτικό χαμογελάκι της ξέφυγε προτού υιοθετήσει πέτρινη και σοβαρή έκφραση.
"Με συγχωρείς που σε ενοχλώ Χάρη-."
Α α α!
Την έκοψε ο τύπος ονόματι Χάρη από την άλλη γραμμή.
Σε παρακαλώ φλόγα μου, ένα σου τηλεφώνημα δεν είναι ενόχληση μου, κάθε άλλο
Γιατί με παίρνεις όμως;
Σου έλειψα μήπως~"Χάρη!" Η Γκρατσιέλα αναστέναξε και κατάφερε να κρατήσει υπό έλεγχο το κοκκίνισμα που ανέβηκε στα μάγουλα της. Σοβάρεψε ξανά σύντομα. "Θα είμαι εκτός Σικάγο για μερικές μέρες. Θα πάω στο Ντένβερ. Ξεκινάω αύριο πρωί."
Σε καλεί το καθήκον για μία ακόμα ιδιαίτερη αποστολή ή υπόθεση ε;
"Περίπου. Πρέπει να κάνω μια ανάκριση. Με χρειάζονται επειγόντως λένε."
Μπα;
Για να καλούν εσένα πάει να πει πως οι κύριοι είτε δεν έχουν γλώσσες να ανακρίνουν μόνοι τους και αποφάσισαν να ξεσηκώνουν το λουλούδι μου από το Σικάγο, είτε ανακρίνουν κάποιον τρομερό και φοβερό και τον φοβούνται
Ποιος ασκεί μπούλινγκ στους μπάτσους του Ντένβερ και καλούν τα μεγάλα όπλα για να επιβάλλουν τάξη;
YOU ARE READING
Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?
ActionΑντί να μπορώ να παραθέσω μια περιγραφή σε ανθρώπινα wattpad μέτρα, δηλαδή εδώ, λόγω δολιοφθορών με την περιγραφή αυτής της ιστορίας, αναγκαστικά θα την βρείτε σε μορφή κεφαλαίου. εσείς οι αναγνώστες ωστόσο αμέσως μετά μπορείτε να διαβάσετε κανονικά...