🍋33. Περικυκλωμένοι από Θερμό Κύμα🍋

30 2 14
                                    

"... είναι δική μου η συνταγή." Ολοκλήρωσε ο Λούσιεν. Ο Χένρι άνοιξε παραπάνω τα μάτια του.

"Δική σου συνταγή! Τι εννοείς;!"

"Θα αναγνώριζα από παντού τις συνταγές μου για ουσίες και δηλητήρια! Αποκλείεται να απατώμαι τώρα! Μα πώς και ποιος;! Πότε;!" Ο ξανθός κάλυψε το πρόσωπο του με τις παλάμες του.

"Μήπως την έχεις πουλήσει σε κάποιον στο παρελθόν; Γενικώς, πουλάς ουσίες εκτός από το να τις χρησιμοποιείς για τις δικές σου προσωπικές δουλειές;" Έκανε την εύλογη ερώτηση ο Χένρι.

"Αρκετές από τις συνταγές μου τις είχα για πούλημα, ναι. Άλλες όμως τις είχα διαθέσιμες μόνο για τους φόνους μου."

"Αυτή που λες ότι μυρίσαμε και οι δύο έγκαιρα για τι την είχες;"

"Όχι για πούλημα."

"Πες μου τι κάνει." Είπε ο Χένρι κοιτώντας τριγύρω του. Τα πράγματα έδειχναν ακόμη ήσυχα, για την ώρα.

"Την ήθελα να βγει στην αγορά. Όμως όσες φορές κι αν την τέσταρα στο κάθε αρσενικό κάθαρμα που έπεφτε στα χέρια μου και δεν το είχα για σκότωμα αμέσως, αποτύγχανε να μου δείξει τα αποτελέσματα που ήθελα."

"Τα οποία είναι;"

"Πάνω από τουλάχιστον τρεις ώρες αργού οδυνηρού βασανισμού από ανεκπλήρωτη ανάγκη."

"Ααα..." Έκανε ο Χένρι και θα ξεροκατάπινε άμα καταλάβαινε το τελευταίο. "Τι εννοείς με το ανεκπλήρωτη ανάγκη;" Ο Λούσιεν αναστέναξε ηχηρά και γύρισε επιτέλους να κοιτάξει τον γίγαντα.

"Ας σου εξηγήσω λοιπόν. Που το ζήτησες και πιο πριν. Δώσε βάση." Σταύρωσε τα χέρια του και η έκφραση του πέτρωσε. "Το αποκαλώ Θερμό Κύμα. Στην κανονική του μορφή μοιάζει σαν άχρωμο υγρό, με κολλώδη αίσθηση ωστόσο. Ναι, δοκιμάζω την υφή όσων φτιάχνω, δεν τα καταναλώνω κανονικά. Προσπερνάμε. Από μόνο του έχει μια εξαιρετικά διακριτική πικρόγλυκη γεύση και μυρωδιά, δύσκολα το καταλαβαίνεις, παρά μόνο άμα πλησιάσεις τη μύτη σου πολύ κοντά. Πάλι καλά που μυρίσαμε τις τηγανίτες δηλαδή. Τέλος πάντων και στα πρώτα καθάρματα που το δοκίμασα, πέθαναν στα επόμενα 20 δευτερόλεπτα."

"Δυνατό." Σχολίασε ο Χένρι.

"Άμα αναμιχθεί με τρόφιμα και ποτά που έχουν μεγάλα επίπεδα αμύλου, φρουκτόζης ή συγκεκριμένων μετάλλων μέσα τους, μπορεί να ενισχύσει την γλυκιά γεύση σαν να τρως ή πίνεις με συνοδεία 5 κουταλιών ζάχαρης. Και τότε, έχει εντελώς άλλα αποτελέσματα από τον γρήγορο θάνατο άμα καταποθεί μόνο του. Ή τουλάχιστον θα ήθελα να έχει."

Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt