25. Μπουμ

25 3 38
                                    

Πριν γνωριστεί ο Ενρίκε με τον Εφιάλτη, ο Στάνλεϊ Γούιντι ήταν από τους ελάχιστους και πιο κοντινούς φίλους που είχε ποτέ. Γνωρίζονταν από τα εφηβικά χρόνια και συνέχισαν να είναι φίλοι ακόμη και όταν πέρασαν στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης.

Ο Ενρίκε είχε κερδίσει υποτροφία, είχε δουλέψει σαν σκυλί να είναι καλύτερος από όλους. Ο Στάνλεϊ απλώς τα πήγε περίφημα για να καταφέρει να περάσει μαζί του στο ίδιο πανεπιστήμιο. Οι περισσότεροι συμφοιτητές του Ενρίκε δεν τον έβλεπαν με πολύ μεγάλη συμπάθεια, κυρίως επειδή ένας Βραζιλιάνος είχε αναδειχθεί μεταξύ λευκών.

Ο χειρότερος από όλους ήταν σίγουρα ο Γκάμπριελ. Εκείνος όμως δεν ήταν απλώς ένας φοιτητής που μισούσε τον Ενρίκε για ρατσιστικούς λόγους, ήταν ας πούμε ο νταής του για χρόνια, από τα τέλη Δημοτικού ακόμη. Όποτε έβρισκε ευκαιρία, τον τσιγκλούσε συνεχώς και τον άγγιζε.

Γνώριζε καλά για την αφηφοβία του και έπαιρνε ευχαρίστηση να του προκαλεί εύκολα κρίσεις πανικού. Αυτό τουλάχιστον μέχρι τα μέσα Γυμνασίου όπου ο Ενρίκε αντί να παγώνει από τον πανικό που του προκαλούσε το άγγιγμα, ανταπέδιδε με το να τον σαπίζει βίαια στο ξύλο μέχρι να τους χωρίσουν οι δάσκαλοι.

Μπορούσε να προστατέψει τον εαυτό του, άμα δεν ήταν όμως ο Στάνλεϊ να του συμπαραστέκεται και τον υπερασπίζεται όταν ο Γκάμπριελ και ενίοτε οι λακέδες του προκαλούσαν προβλήματα, ίσως και να κατέληγε πολύ ασταθής ψυχολογικά, περισσότερο από όσο είχε γίνει από... εκείνη τη μέρα...

"Χαίρε, μέγα βασιλέα των χάκερ." Χαιρέτησε ο Στάνλεϊ.

Χαχαχα

Έγραψε η οθόνη.

"Καταφέρνεις να την παλεύεις στην στενή;" Ρώτησε ο Στάνλεϊ, σοβαρεύοντας λίγο. Η οθόνη άργησε να γράψει.

Την παλεύω
Απλώς μας έχουν κλεισμένους μέσα όλη μέρα
Σχεδόν αναπνέουν απάνω μας για να σιγουρευτούν πως δεν κάνουμε κάτι ύποπτο

"Τότε δεν προσέχουν αρκετά, αφού καταφέρνεις και μου μιλάς."

Κορόιδα
Εκτός βέβαια κι αν τους πεις ότι έχω τρόπο και σου μιλάω

"Δεν ξέρω πως το κάνεις, υπάρχουν πολλά τεχνολογικά τρικ που έχεις κρατήσει για τον εαυτό σου όλα τα χρόνια που γνωριζόμαστε και δεν μου έχεις πει. Αλλά ακόμη κι αν ήξερα δεν θα μπορούσα να φέρω τον εαυτό μου να σου δυσκολέψω τη ζωή περισσότερο."

Συναισθήματα? Τι είναι αυτά?Where stories live. Discover now